تعداد مطالب 1742

کارگاه «مهارت‌های زندگی» با موضوع «همسران موفق» به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد، برای همسران طلاب و روحانیون برگزار شد.

  • کد خبر : 4620
کارگاه «مهارت‌های زندگی» با موضوع «همسران موفق» به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد، برای همسران طلاب و روحانیون برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، کارگاه مهارت‌های زندگی با عنوان «همسران موفق» در حوزه علمیه استان یزد برگزار شد. این جلسه به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور محدودی از همسران طلاب و روحانیون به همت معاوت تهذیب و تربیت حوزه علمیه استان یزد در مدرسه علمیه مدینهالعلم کاظمیه تشکیل شد. در ابتدای […]

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، کارگاه مهارت‌های زندگی با عنوان «همسران موفق» در حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

این جلسه به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور محدودی از همسران طلاب و روحانیون به همت معاوت تهذیب و تربیت حوزه علمیه استان یزد در مدرسه علمیه مدینهالعلم کاظمیه تشکیل شد.

در ابتدای جلسه، حجت الاسلام صیادی از اساتید مرکز مشاوره حوزه علمیه قم، با طرح این سؤال که نیاز اصلی و اساسی روانی مردان و زنان چیست؟ این موضوع را مورد بررسی قرار داده و به آن پاسخ داد.

در ادامه وی به بیان «الگوی صحیح رفتار همسران در خانواده» پرداخت.

حجت الاسلام صیادی، در پایان ضمن بیان راه‌های بالا بردن رضایت از زندگی، گفت: الگوی مهر و اقتدار، الگوی انسانی و معجزه بخش، رضایت از زندگی است.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.