تعداد مطالب 1742

جلسه شورای راهبردی اعتکاف استان یزد برگزار شد

  • کد خبر : 16315
جلسه شورای راهبردی اعتکاف استان یزد برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، صبح امروز یکشنبه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ جلسه شورای راهبردی اعتکاف استان در محل مدیریت حوزه علمیه استان یزد با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، مدیر حوزه علمیه استان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و نماینده نهاد رهبری در دانشگاه برگزار […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، صبح امروز یکشنبه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ جلسه شورای راهبردی اعتکاف استان در محل مدیریت حوزه علمیه استان یزد با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، مدیر حوزه علمیه استان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و نماینده نهاد رهبری در دانشگاه برگزار شد.

آیت الله ناصری با بیان این مطلب که اعتکاف یک امر معنوی است، عنوان کرد: برنامه ریزی های مسئولین در مساله اعتکاف باید به این سمت برود که یک تحول در این امر ایجاد شود بخصوص در اعتکاف دانش آموزی.

امام جمعه یزد گفت: با توجه به جنگ ادراکی، شخصیتی، فرهنگی و … که دشمن آن را راه انداخته است، مراسم معنوی اعتکاف فرصت مغتنمی است تا در آن اصول عرفان و مکتب برای معتکفان بیان شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: اعتکاف یک مراسم معنوی است که در آ ن باید از سیاست زدگی دوری کرد و به سمت تقویت امور دینی معتکف رفت.

گفتنی است:در اعتکاف امسال نماز استسقاء (طلب باران) پس از نماز جمعه همزمان در تمامی مساجد که میزبان معتکفین هستند برگزار می شود.

همچنین در این جلسه گزارش شد: در استان یزد ۲۵۳ مسجد در استان میزبان معتکفین خواهند بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=16315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.