تعداد مطالب 1742

قرارگاه سایبری برهان حوزه علمیه یزد فعالیت خود را آغاز کرد

  • کد خبر : 16317
قرارگاه سایبری برهان حوزه علمیه یزد فعالیت خود را آغاز کرد

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از راه اندازی قرارگاه سایبری جهاد تبیین برهان در حوزه علمیه یزد خبر داد. حجت الاسلام محمد شمس عنوان کرد: قرارگاه سایبری برهان برای فعالیت های سایبری با محوریت جهاد تبیین تشکیل شده است و بستر اصلی […]

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از راه اندازی قرارگاه سایبری جهاد تبیین برهان در حوزه علمیه یزد خبر داد.

حجت الاسلام محمد شمس عنوان کرد: قرارگاه سایبری برهان برای فعالیت های سایبری با محوریت جهاد تبیین تشکیل شده است و بستر اصلی فعالیت های این قرارگاه در پلتفرم های غیر ایرانی خواهد بود.

حجت الاسلام شمس گفت: ساختار اولیه قرارگاه سایبری برهان بدین شکل است که افسران این قرارگاه در سه رسته رصد، نشر و تولید محتوا فعالیت خواهند داشت و همچنین این قرارگاه دارای یک ستاد فرماندهی با حضور مسئولین مربوطه استان و معاونین قرارگاه می باشد.

وی افزود: در حال حاضر تعداد افسران این قرارگاه در سه رسته ۱۵۰ نفر روحانی و طلبه فعال در عرصه امور رسانه می باشد.

فرمانده قرارگاه سایبری برهان گفت: اولین دوره ای که اعضای قرارگاه شرکت کرده انده روانشناسی رسانه بوده است که به مقتضای رسته های مربوطه دوره های تخصصی دیگر جهت تقویت افسران رسانه در این قرارگاه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: کارت عضویت قرارگاه نیز برای افسران قرارگاه با ذکر رسته مورد نظر نیز صادر می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=16317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.