تعداد مطالب 1742

حجت الاسلام و المسلمین شمس، در پیامی روز کارگر را به این قشر زحمت کش تبریک گفت.

  • کد خبر : 4243
حجت الاسلام و المسلمین شمس، در پیامی روز کارگر را به این قشر زحمت کش تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در پیامی روز کارگر را به کارگران زحمت کش تبریک گفت. متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن حضرت علی علیه السلام: کار همراه با پاکدامنی به مراتب از توانگری همراه با هرزگی ارزشمندتر است. کارگران […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در پیامی روز کارگر را به کارگران زحمت کش تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن

حضرت علی علیه السلام:
کار همراه با پاکدامنی به مراتب از توانگری همراه با هرزگی ارزشمندتر است.

کارگران از شریف ترین طبقات جامعه هستند، زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است. حضرت علی علیه السلام، عرقِ جبین می ریخت و در کِشتزار کار می کرد تا کارگران برخود ببالند که مولای آزاده شان نیز بر کارگری افتخار می کرد. دستان پینه زده این قشر زحمت کش نشان از، جان فشانی آنان برای اعتلای ایران اسلامی است. دستانی که پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله آن را بوسید و فرمود: این دستی است که از آتش در امان است.

اینجانب روز کارگر را به این قشر خدوم و فداکار کشور تبریک و تهنیت گفته و برای آنان از خداوند متعال درخواست صحت و سلامت می کنم و امیدوارم با تلاش های شبانه روزی کارگران عزیز و ارزشمند، همچنین همراهی و همکاری همه مسئولان، امسال شاهد تحقق «جهش تولید» در کشور باشیم.

محمد شمس

مدیر حوزه علمیه استان یزد

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.