تعداد مطالب 1741

با حمایت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان، حضور یک مشاور تمام وقت در مدیریت استان جهت رسیدگی به امور مشاوره ای طلاب، روحانیون و خانواده های آنان به تصویب شورای حوزه علمیه استان یزد رسید.

  • کد خبر : 4665
با حمایت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان، حضور یک مشاور تمام وقت در مدیریت استان جهت رسیدگی به امور مشاوره ای طلاب، روحانیون و خانواده های آنان به تصویب شورای حوزه علمیه استان یزد رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، جلسه شورای حوزه علمیه استان، با حضور آیت الله ناصری یزدی در شهرستان اردکان برگزار شد. در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام فیاضی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد، گزارشی از برنامه های پژوهشی استان ارائه داد و گفت: برخی از طلاب در جشنواره های متفاوت از جمله جشنواره […]

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، جلسه شورای حوزه علمیه استان، با حضور آیت الله ناصری یزدی در شهرستان اردکان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام فیاضی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد، گزارشی از برنامه های پژوهشی استان ارائه داد و گفت: برخی از طلاب در جشنواره های متفاوت از جمله جشنواره علامه حلی، همایش بین المللی فقه و حقوق در گرجستان شرکت کرده و رتبه های برتر را کسب کرده اند.

در ادامه، حجت الاسلام دهقانی نژاد معاون تهذیب حوزه علمیه استان گزرشی از فعالیت های دو ساله مرکز مشاوره حوزه استان ارائه داد و بیان کرد: تاکنون مشاوره های فراوانی در زمینه های تحصیلی، خانوادگی و …به مراجعین ارائه شده است.

سپس حجت الاسلام سیدعباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد درباره پذیرش سال تحصیلی جدید گفت: با توجه به تعطیلی مساجد، مدارس و مراکز فرهنگی به دلیل بیماری کرونا، تبلیغات شهری و صدا و سیمایی پذیرش امسال نسبت به سال های گذشته بیشتر بود و مدارس نیز به سهم خود فعالیت فراوانی داشتند و کلیپ های انگیزشی فراوانی تهیه و در فضای مجازی پخش شد.

وی درباره آمار پذیرش امسال نیز گفت: طبق برنامه ۵ ساله مدیریت استان، سالانه ۲۰۰ طلبه پذیرش می شود که امسال نیز در این مورد مشکلی نخواهیم داشت.

در پایان با حمایت آیت الله ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد مقرر شد، یک مشاور به صورت تمام وقت در معاونت تهذیب حوزه استان مشغول به کار شود تا به امور مشاوره ای طلاب، روحانیون و خانواده های آنان بپردازد.

همچنین طرح پژوهشی معاونت پژوهش استان نیز برای اجرا در سال تحصیلی آینده مورد تصویب شورای حوزه علمیه استان قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.