تعداد مطالب 1742

حجت الاسلام دهقانی نژاد معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد از درس اخلاق مجازی و مشاوره تلفنی خبر داد.

  • کد خبر : 3982
حجت الاسلام دهقانی نژاد معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد از درس اخلاق مجازی و مشاوره تلفنی خبر داد.

حجت الاسلام دهقانی نژاد معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد در مصاحبه با خبرنگار حوزه در یزد از درس اخلاق مجازی و مشاوره تلفنی خبر داد. حجت الاسلام دهقانی نژاد معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد در مصاحبه با خبرنگار حوزه از یزد گفت: با توجه به تعطیلی مدارس علمیه به دلیل پیشگیری از شیوع […]

حجت الاسلام دهقانی نژاد معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد در مصاحبه با خبرنگار حوزه در یزد از درس اخلاق مجازی و مشاوره تلفنی خبر داد.

حجت الاسلام دهقانی نژاد معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد در مصاحبه با خبرنگار حوزه از یزد گفت: با توجه به تعطیلی مدارس علمیه به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این معاونت تصمیم به برقراری دروس اخلاق به صورت مجازی گرفت. در این طرح فایل های دروس اخلاق علماو بزرگان حوزه های علمیه به صورت روزانه در کانال های مدیریت، تهذیب و مدارس حوزه علمیه استان یزد بارگزاری شده و طلاب می بایست پس از شنیدن آن تقریر دروس اخلاق را نوشته و به مسئولین مدارس خود تحویل دهند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد در ادامه از برقراری مشاوره تلفنی خبر داد و گفت: در ایام کرونایی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور پاسخگویی به سئوالات مردم دارالعباده در زمینه های متفاوت مشاوره، تعدادی از مشاورین مرکز مشاوره معاونت تهذیب استان یزد روزانه به صورت تلفنی پاسخگوی سؤالات هستند.

لازم به ذکر است اسامی مشاورین و ساعات مشاوره تلفنی در تصویر ذیل آمده است.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=3982

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.