تعداد مطالب 1742

جزئیات مجموعه مسابقات حوزه علمیه یزد در دهه فجر +پوستر

  • کد خبر : 1307
جزئیات مجموعه مسابقات حوزه علمیه یزد در دهه فجر +پوستر

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد از برگزاری مسابقات مختلف به مناسبت دهه فجر در حوزه علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در ایام الله دهه مبارک فجر توسط حوزه علمیه استان گفت: این برنامه ها در مدارس علمیه استان یزد به صورت دقیق و برنامه ریزی شده برگزار می شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: مجموعه مسابقات حوزه علمیه استان یزد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از جمله برنامه های متنوعی است که در مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد.

وی، یکی از برنامه های را برگزاری مسابقه عکس نوشته با موضوع دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: در این مسابقه هر شرکت کننده می تواند ۱۰عکس نوشته را به دبیرخانه ارسال کند و در نهایت هم به نفر برتر جایزه نفیسی اهدا می شود.

حجت الاسلام حسینی راد مقاله نویسی فجرچهلم را از دیگر مسابقات برشمرد و تصریح کرد: این مسابقه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار و نفرات برتر حوزوی تجلیل می شوند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد با بیان اینکه برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع وصیت نامه امام خمینی(ره) از دیگر مسابقات حوزه علمیه استان در ایام دهه فجر است، اذعان داشت: این مسابقه در تاریخ ۱۶بهمن ماه سال جاری ساعت ۱۱ در مدارس علمیه استان برگزار و به سه نفر از نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تاریخ اهدای جوایز طلابی که در این مسابقات شرکت کردند همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) در روز ۷اسفندماه سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/خ

 

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=1307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.