تعداد مطالب 1742

تشریح فعالیت های پژوهشی مدرسه علمیه مصلی

  • کد خبر : 7791
تشریح فعالیت های پژوهشی مدرسه علمیه مصلی

حجت الاسلام قیوم زاده، معاون پژوهش مدرسه علمیه مصلی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ، فعالیت های پژوهشی این مدرسه را تشریح کرد. وی اظهار کرد: بازدید طلاب از کتابخانه وزیری، تشکیل کارگروه های علمی مدرسه، تهیه و جمع آوری شناسنامه پژوهشی از کلیه طلاب، ایجاد ارتباط پژوهشی با طلاب در فضای مجازی از جمله […]

حجت الاسلام قیوم زاده، معاون پژوهش مدرسه علمیه مصلی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ، فعالیت های پژوهشی این مدرسه را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: بازدید طلاب از کتابخانه وزیری، تشکیل کارگروه های علمی مدرسه، تهیه و جمع آوری شناسنامه پژوهشی از کلیه طلاب، ایجاد ارتباط پژوهشی با طلاب در فضای مجازی از جمله فعالیت های پژوهشی این مدرسه بوده است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه مصلای یزد ادامه داد: مشاوره و ارائه راهکارهای پژوهشی به طلاب در مورد موضوعات تحقیقی کاربردی و مورد نیاز جامعه، تجهیز و ثبت کتب کتابخانه مدرسه در سامانه فراکاش جهت استفاده محققین و دسترسی سریعتر به کتاب ها و انجام پروژه های پژوهشی به سفارش مراکز دیگر نیز توسط معاونت پژوهش این مدرسه و همکاری طلاب انجام و پیگیری شده است.

وی به برگزاری کارگاه های پژوهشی اشاره کرد و افزود: همچنین کارگاه های مقدماتی آشنایی با روش تحقیق و پژوهش به تفکیک پایه های مختلف برگزار شده است و به سوالات و ابهامات پژوهشی طلاب به صوت چهره به چهره پاسخ داده شده است.

حجت الاسلام قیوم زاده به مهم ترین فعالیت های آتی معاونت پژوهش مدرسه مصلای یزد اشاره کرد و گفت: تجلیل از پژوهشگران برتر، استفاده حداکثری از ظرفیت های کارگروه های علمی مدرسه، برگزاری نشست علمی با حضور اساتید مجرب و جمع آوری پایان نامه های طلاب و ارائه به جشنواره ها و مجامع علمی از جمله مهم ترین برنامه های آینده معاونت پژوهش می باشد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7791
  • ارسال توسط :
  • 641 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.