تعداد مطالب 1742

ضرورت تسریع در تکمیل و راه‌اندازی پروژه عمرانی مدرسه علمیه امام صادق(ع) مهریز + تصاویری از پروژه

  • کد خبر : 3038
ضرورت تسریع در تکمیل و راه‌اندازی پروژه عمرانی مدرسه علمیه امام صادق(ع) مهریز + تصاویری از پروژه

در این جلسه ضمن تشریح عملیات انجام شده پروژه عمرانی مدرسه علمیه امام صادق(ع) که توسط مدیریت حوزه علمیه استان یزد اجرا شده است، بخشی از مشکلات و موانع تکمیل پروژه بیان گردید.

جلسه مدیر و معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان یزد با امام جمعه و فرماندار مهریز در زمینه تکمیل و تجهیز پروژه عمرانی مدرسه علمیه آن شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدجمال‌الدین نجم‌الهدی در این خصوص اظهار داشت: در این جلسه ضمن تشریح عملیات انجام شده پروژه عمرانی مدرسه علمیه امام صادق(علیه‌السلام) شهرستان مهریز که توسط مدیریت حوزه علمیه استان یزد اجرا شده است، بخشی از مشکلات و موانع تکمیل پروژه بیان گردید.

وی افزود: با توجه به اینکه پروژه در این فاز، مراحل پایانی خود را طی می‌کند از فرماندار شهرستان جهت حمایت بیشتر در جذب منابع مالی برای تسویه حساب‌ها و تجهیز پروژه درخواست مساعدت لازم به عمل آمد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان یزد ضمن تشکر از همه کسانی که به هر نحوی در این پروژه نقشی داشته و یاری رسانده‌اند خاطرنشان کرد: امیدواریم پس از تکمیل و تجهیز پروژه عمرانی مدرسه علمیه امام صادق(علیه‌السلام) شهرستان مهریز بتوانیم نسبت به پذیرش طلاب بیشتر در آن شهرستان اقدام نماییم.


تصاویری از روند احداث و تکمیل پروژه عمرانی مدرسه علمیه امام صادق(علیه‌السلام) شهرستان مهریز

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=3038

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.