تعداد مطالب 1742

اجرای طرح هم‌اندیشی با معمرین حوزه علمیه استان یزد

  • کد خبر : 2367
اجرای طرح هم‌اندیشی با معمرین حوزه علمیه استان یزد

طرح هم‌اندیشی با معمرین حوزه علمیه استان یزد جهت بررسی مشکلات اجتماعی و استفاده از نظرات و تجربیات معمرین حوزه علمیه یزد برگزار شد.

طرح هم‌اندیشی با معمرین حوزه علمیه استان یزد جهت بررسی مشکلات اجتماعی و استفاده از نظرات و تجربیات معمرین حوزه علمیه یزد برگزار شد.

حجه‌الاسلام سیدمهدی حسینی‌راد معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد در این زمینه اظهار داشت: به پاس قدردانی از یک عمر مجاهدت علمی و تبلیغی معمرین و با عنایت به تجربه گرانقدر این عزیزان که سال‌های زیادی را در ترویج مکتب اهل بیت(علیهم‌السلام) صرف نموده‌اند اولین جلسه هم‌اندیشی با معمرین روحانی استان یزد برگزار شد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان افزود: در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد گزارشی در خصوص تعداد و وضعیت مدارس علمیه و کادر و طلابی که مشغول به تحصیل می‌ّباشند ارائه داد.

حجه‌الاسلام حسینی‌راد افزود: مدیر حوزه علمیه استان یزد با تأکید بر لزوم قدردانی از زحمات و تلاش‌های معمرین که به عنوان سفیران هدایت در جامعه تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیاری از خود نشان داده‌اند بر لزوم استفاده از نظرات و تجربیات این عزیزان در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و تهذیبی تأکید نمود.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد در ادامه با بیان اینکه این جلسه به عنوان اولین جلسه هم‌اندیشی با معمرین برگزار شد خاطرنشان کرد: در این جلسه ۱۰ نفر از روحانیون با سابقه زیـاد در امر تبلیغ و ارشاد جامعه حضور داشتند و مصمم هستیم این جلسات به صورت مستمر و با حضور کلیه معمرین برگزار شود.

حجه‌الاسلام حسینی‌راد در پایان با اشاره به استقبال معمرین از برگزاری جلسه مذکور اظهار داشت: روحانیون حاضر در جلسه ضمن بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود بر رعایت معنویت و اخلاص در حوزه‌های علمیه تأکید و خواستار ادامه جلسات با حضور مسئولین حوزوی و سایر معمرین شدند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2367

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.