تعداد مطالب 1742

لزوم حمایت بیشتر نهادهای متولی جهت ارتقای سطح کیفیت مدارس امین

  • کد خبر : 2815
لزوم حمایت بیشتر نهادهای متولی جهت ارتقای سطح کیفیت مدارس امین

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد در این جلسه اظهار امیدواری کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در سال جاری تعداد مبلغان به ۱۸۰ نفر افزایش پیدا کند.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق با حضور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد با موضوع مدارس امین این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه و فرماندار شهرستان بافق ضمن تشکر از راه‌اندازی مدارس امین در این شهرستان و تأکید بر تقویت آن، نسبت به مساعدت‌های لازم قول مساعد دادند.

حجه‌الاسلام حسینی‌پور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد روحانیون در مدارس آموزش و پرورش ارائه کرد و اظهار داشت: در سال گذشته قریب به ۱۵۰ مبلغ در مدارس آموزش و پرورش مشغول به امر تبلیغ بوده‌اند که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد به ۱۸۰ نفر مبلغ در سال جاری افزایش پیدا کند.

وی با برشمردن ثمرات مثبت حضور روحانیون در مدارس، خواستار حمایت بیشتر نهادهای متولی جهت ارتقای سطح کیفی این طرح شد.

لازم به ذکر است طی جلسه جداگانه‌‌ای که با حضور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد و مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان بافق برگزار شد مقرر گردید با دعوت از خواهران طلبه و فارغ‌التحصیل، نسبت به تشکیل پرونده و اعزام افراد واجد شرایط به مدارس امین اقدامات لازم صورت پذیرد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.