تعداد مطالب 1742

جلسه کمیته شناسایی طلاب مستعد در زمینه های آموزشی، پژوهشی، تهذیبی و اخلاقی، در حوزه علمیه استان یزد تشکیل شد.

  • کد خبر : 4579
جلسه کمیته شناسایی طلاب مستعد در زمینه های آموزشی، پژوهشی، تهذیبی و اخلاقی، در حوزه علمیه استان یزد تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، کمیته شناسایی طلاب مستعد در زمینه های آموزشی، پژوهشی، تهذیبی و اجرایی، در مدیریت حوزه علمیه استان یزد تشکیل جلسه داد.  در ابتدای جلسه، حجت الاسلام و المسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد، به تشریح اهداف این کمیته و مزیت های شناسایی طلاب مستعد در زمینه های متفاوت […]

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، کمیته شناسایی طلاب مستعد در زمینه های آموزشی، پژوهشی، تهذیبی و اجرایی، در مدیریت حوزه علمیه استان یزد تشکیل جلسه داد.

 در ابتدای جلسه، حجت الاسلام و المسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد، به تشریح اهداف این کمیته و مزیت های شناسایی طلاب مستعد در زمینه های متفاوت پرداخت.

در ادامه، حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه یزد با ارائه گزارشی از شیوه ها، شرایط و مراحل شناسایی طلاب نخبه در استان، گفت: در سال تحصیلی گذشته ۲۷ نفر از طلاب استان، دارای شرایط ابتدایی دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه بودند که در سامانه مربوطه ثبت نام کردند.

در پایان مقرر شد، مدارس علمیه طلاب مستعد در زمینه های مختلف را بر اساس شیوه نامه آن شناسایی و به مدیریت استان معرفی کنند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.