تعداد مطالب 1741

مدیر دفتر هجرت و پشتیبانی و مسئول امور استان های معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور به یزد سفر کردند.

  • کد خبر : 4758
مدیر دفتر هجرت و پشتیبانی و مسئول امور استان های معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور به یزد سفر کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین غفاری، مدیر دفتر هجرت و پشتیبانی و مسئول امور استان های معاونت تبلیغ و امور فرهنگی در سفر یک روزه به استان یزد با معاونان تبلیغ شهرستان های یزد دیدار و گفتگو کرد. در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور معاون […]

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین غفاری، مدیر دفتر هجرت و پشتیبانی و مسئول امور استان های معاونت تبلیغ و امور فرهنگی در سفر یک روزه به استان یزد با معاونان تبلیغ شهرستان های یزد دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه  علمیه استان یزد به بیان گزارش عملکرد معاونت تبلیغ استان در زمینه های اعزام مبلغ هجرت و مدارس امین، فرق و ادیان، جلسات معاونان تبلیغ استان، جذب بودجه تبلیغی و …. پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام غفاری، مدیر دفتر هجرت و پشتیبانی معاونت تبلیغ حوزه ضمن اشاره به وظایف معاونان تبلیغ شهرستان ها، نکاتی را پیرامون نحوه عملکرد مبلغان و پاسخ به سئوالات پیرامون مسجد طراز انقلاب اسلامی را بیان کرد.

سپس حجت الاسلام  محمدی، مسئول امور استان های معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه نیز مطالبی را در زمینه شیوه های تبلیغ موفق بیان کرد.

در پایان معاونان تبلیغ نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف تبلیغی ارائه کردند.

سپس حجج اسلام غفاری، محمدی و حسینی پور با حضور در منزل یکی از مبلغین، از زحمات او تقدیر و تشکر کردند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.