تعداد مطالب 1741

جلسه معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد با مسئولین نظام وظیفه استان برگزار شد.

  • کد خبر : 4670
جلسه معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد با مسئولین نظام وظیفه استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، در جلسه مسئولین نظام وظیفه یزد با مسئولین دفاتر پلیس ۱۰+ شهر یزد امور مربوط به صدور معافیت طلاب استان یزد بررسی شد. در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد، ضمن قدردانی از زحمات مسئولین نظام […]

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، در جلسه مسئولین نظام وظیفه یزد با مسئولین دفاتر پلیس ۱۰+ شهر یزد امور مربوط به صدور معافیت طلاب استان یزد بررسی شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد، ضمن قدردانی از زحمات مسئولین نظام وظیفه و دفاتر پلیس ۱۰+، خواستار همکاری این دو نهاد با حوزه علمیه استان در راستای تسهیل امور صدور معافیت های تحصیلی طلاب شد.

 در ادامه هریک از حاضرین نظرات خود را پیرامون موضوع جلسه بیان کردند و قول مساعد برای همکاری و همچنین تسهیل امور مربوط به صدور معافیت تحصیلی طلاب و عدم حضور آنان در دفاتر پلیس ۱۰+ از سوی مسئولین امر داده شد و قرار شد از این پس امور مربوط به معافیت تحصیلی طلاب از طریق معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد پیگیری و انجام شود.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.