تعداد مطالب 1742

برگزاری هفدهمین جلسه هم‌اندیشی روحانیون شهرستان میبد

  • کد خبر : 16280
برگزاری هفدهمین جلسه هم‌اندیشی روحانیون شهرستان میبد

به گزارش واحد رسانه حوزه علمیه استان یزد از مدرسه علمیه حجت ابن الحسن (عج) میبد، دکتر یزدی؛ رییس شبکه بهداشت میبد در نشست هم‌اندیشی روحانیون شهرستان میبد مطالبی به محوریت جمعیت، سقط جنین، آسیب‌های اجتماعی بیان کرد. وی در صحبت‌های خود آمارهای جزیی از جمعیت شهرستان و همچنین وضعیت سقط جنین‌های ثبت‌شده در میبد […]

به گزارش واحد رسانه حوزه علمیه استان یزد از مدرسه علمیه حجت ابن الحسن (عج) میبد، دکتر یزدی؛ رییس شبکه بهداشت میبد در نشست هم‌اندیشی روحانیون شهرستان میبد مطالبی به محوریت جمعیت، سقط جنین، آسیب‌های اجتماعی بیان کرد.

وی در صحبت‌های خود آمارهای جزیی از جمعیت شهرستان و همچنین وضعیت سقط جنین‌های ثبت‌شده در میبد و برخی از آسیب‌های اجتماعی نکات قابل تأملی را مطرح کرد.

رییس شبکه بهداشت میبد همچنین سامانه ۱۹۰؛ سامانه رسیدگی به درخواست‌های مردمی وزارت بهداشت را معرفی و برای حضور در هر کدام از مساجدی که روحانیت معزّز دعوت نمودند، اعلام آمادگی کردند.

همچنین این پیشنهاد را به روحانیون شهرستان داد که قسمتی از منبرهای خود را به بحث‌های مربوط به بهداشت و مسائلی که آسیب‌های اجتماعی را در پی خواهد داشت، تخصیص بدهند و خانواده‌ها را از بعضی از مسائلی که شاید ناآگاه باشند، آگاه کنند.

به علت ناتمام ماندن مباحث، از ایشان دعوت شد تا در جلسه آینده هم میهمان این جمع باشند.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=16280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.