تعداد مطالب 1742

برگزاری همایش بزرگداشت مقام زن و تکریم جایگاه مادر ویژه همسران طلاب و روحانیون شهرستان میبد

  • کد خبر : 16213
برگزاری همایش بزرگداشت مقام زن و تکریم جایگاه مادر ویژه همسران طلاب و روحانیون شهرستان میبد

به گزارش واحد رسانه حوزه علمیه استان یزد از مدرسه علمیه حضرت حجت ابن الحسن (عج) شهرستان میبد، به مناسب ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن، همایش بزرگداشتی جهت تکریم همسران طلاب و روحانیون شهرستان میبد با حضور حضرت آیت الله اعرافی برگزار شد. در ابتدای این جلسه که به همت شورای […]

به گزارش واحد رسانه حوزه علمیه استان یزد از مدرسه علمیه حضرت حجت ابن الحسن (عج) شهرستان میبد، به مناسب ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن، همایش بزرگداشتی جهت تکریم همسران طلاب و روحانیون شهرستان میبد با حضور حضرت آیت الله اعرافی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که به همت شورای مبلغان و اداره تبلیغات شهرستان میبد برگزار شد، مداح اهل‌بیت؛ سید سعید نریمانی به مدیحه‌سرایی پرداخت و سپس حجت‌الإسلام مرتضی برزگر؛ ریاست اداره تبلیغات شهرستان میبد مختصری از فعالیت‌های اداره تبلیغات را بیان کرد.

حضرت آیت الله اعرافی در طلیعه بیانات خود، هدف از تشکیل این همایش را تکریم از همسران طلاب و مبلغان شهرستان بیان کردند و در ادامه به سختی‌های زندگی طلبگی نیز اشاره نمودند.

امام جمعه شهرستان میبد همچنین کتاب «به رنگ صبر» که خاطرات زندگی امام موسی صدر و همسرشان می‌باشد را معرفی کرده و توصیه کردند که خانواده‌های روحانیون این کتاب را بخوانند.

ایشان در قسمتی از سخنان خود، درباره زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها و امیرالمؤمنین علیه‌السلام از روایات و آیات قرآن نکاتی را عنوان کردند.

در حاشیه این جلسه، حضرت آیت الله اعرافی، در گوش فرزند یکی از طلاب اذان و اقامه خواندند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=16213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.