تعداد مطالب 1742

برگزاری یازدهمین جلسه هم‌اندیشی روحانیون شهرستان میبد

  • کد خبر : 15941
برگزاری یازدهمین جلسه هم‌اندیشی روحانیون شهرستان میبد

به گزارش خبرنگار واحد رسانه حوزه علمیه استان یزد از مدرسه علمیه حجت ابن الحسن العسکری شهرستان میبد، شورای مبلغان برای یازدهمین هفته پی‌درپی، جلسه هم‌اندیشی روحانیون شهرستان میبد را برگزار کرد. موضوع این هفته جلسه هم‌اندیشی، بررسی مسائل اخیر شهرستان بود که میرزا محسن دهقانی از دعوت شدگان این نشست ابتدای بحث، کلیاتی را […]

به گزارش خبرنگار واحد رسانه حوزه علمیه استان یزد از مدرسه علمیه حجت ابن الحسن العسکری شهرستان میبد، شورای مبلغان برای یازدهمین هفته پی‌درپی، جلسه هم‌اندیشی روحانیون شهرستان میبد را برگزار کرد.

موضوع این هفته جلسه هم‌اندیشی، بررسی مسائل اخیر شهرستان بود که میرزا محسن دهقانی از دعوت شدگان این نشست ابتدای بحث، کلیاتی را درباره حضور افاغنه در ایران عنوان کرد و سپس در رابطه با مهاجرین در میبد و مسائلی که در سطح شهر به واسطه حضور آن‌ها مطرح می‌شود، نکاتی را بیان کرد.

در ادامه حجت الإسلام و المسلمین شیخ حسین آقایی؛ امام جماعت محله شهرک فجر بیده که نقش به سزایی در پایان یافتن اغتشاشات به وجود آمده، داشت، مباحثی را در رابطه با ماهیت این اعتراضات و منجر شدن آن به اغتشاش و خشونت بیان کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=15941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.