تعداد مطالب 1742

سومین اجلاسیه مدیران و معاونان مدارس استان در سال ١۴٠٢ با حضور مدیر و معاونان مدیریت برگزار شد

  • کد خبر : 15916
سومین اجلاسیه مدیران و معاونان مدارس استان در سال ١۴٠٢ با حضور مدیر و معاونان مدیریت برگزار شد
حوزه علمیه یزد/ حجت‌الاسلام سید عباس حسینی پور سخنگوی شورای معاونان حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با واحد رسانه حوزه یزد با اشاره به برگزاری سومین اجلاسیه فصلی مدیران و معاونین حوزه علمیه استان یزد در سال ١۴٠٢، عنوان کرد: در این اجلاسیه هریک از معاونان ضمن ارائه برنامه های خود به سؤالات مدیران و معاونان مدارس علمیه استان پاسخ گفتند.

حجت‌الاسلام سید عباس حسینی پور سخنگوی شورای معاونان حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با واحد رسانه حوزه یزد با اشاره به برگزاری سومین اجلاسیه فصلی مدیران و معاونین حوزه علمیه استان یزد در سال ١۴٠٢، عنوان کرد: در این اجلاسیه هریک از معاونان ضمن ارائه برنامه های خود به سؤالات مدیران و معاونان مدارس علمیه استان پاسخ گفتند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد، اظهار کرد که اهم مباحث مطرح شده در این اجلاسیه فصلی به این شرح است:

در بخش معاونت تبلیغ مصوب شد، کانون های تبلیغ در شهرستان ها تشکیل و فعالیت های خود را بر اساس آئین نامه ابلاغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه انجام بدهند.

وی ادامه داد: ارتباط داشتن مداوم و مؤثر اساتید و کادر مدارس با طلاب و پیگیری مشکلات و ارائه راهکارهای حل مشکل به آنان و همچنین ارتباط با طلاب و روحانوین فارغ التحصیل و استفاده از ظرفیت های آنان در امور مختلف توسط مدارس علمیه از برنامه های دفتر امور صیانتی استان بود.

استاد حوزه علمیه یزد گفت: برگزاری دوره های دانش افزایی سواد رسانه توسط واحد رسانه و فضای مجازی مدیریت استان و معرفی نرم افزار نجبا و همچنین کمک به تکمیل آن توسط مدارس از مصوبات مربوط به دفتر رسانه و فضای مجازی بود.

حجت الاسلام حسینی پور عنوان کرد: برگزاری نشست های علمی و کرسی های آزاداندیشی و اهتمام بیشتر به کانون های علمی از موضوعات مطرح شده توسط معاون پژوهش استان بود که به تصویب رسید.

وی با اشاره به اهم فعالیت ها و برنامه های معاونت آموزش حوزه علمیه استان یزد، افزود: آغاز فعالیت های کمیته های پذیرش در استان و مدارس، امتحانات نیمسال اول و برنامه های آموزشی نیمسال دوم مهمترین مباحث آموزشی مطرح شده در این اجلاسیه بود.

سخنگوی شورای معاونان حوزه علمیه استان یزد در پایان گفت: برگزاری پایش قرآنی در مدارس و تشکیل کمیته تعالی در شهرستان ها نیز از مباحث معاونت تهذیب بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=15916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.