تعداد مطالب 1742

نرم افزار نُجَباء مورد استقبال روحانیون و طلاب یزد قرار گرفته است

  • کد خبر : 15797
نرم افزار نُجَباء مورد استقبال روحانیون و طلاب یزد قرار گرفته است
حوزه علمیه یزد/ در روزهای اولیه انتشار نرم افزار نُجَباء حوزه علمیه استان یزد این نرم‌افزار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

حجت الاسلام امین تقی نژاد مسئول رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با اشاره به رونمایی و انتشار اولین نرم افزار اندروید حوزه علمیه استان یزد (نُجَباء) با محتوای اطلاعات شهدای روحانی و همچنین علمای استان یزد، عنوان کرد: این نرم افزار اندروید در روزهای ابتدایی انتشار مورد توجه روحانیت و طلاب یزد قرار گرفته و نقدها و پیشنهادات بسیاری در راستای بهبود کیفیت این نرم افزار در بخش ارسال اطلاعات ثبت شده است.

وی افزود: از نقدهای ثبت شده کامل نبودن اسامی همه علمای استان یزد می باشد که باید دانست در حالت اولیه انتشار، علمای استان به صورت رندوم انتخاب و اطلاعات بر اساس کتاب نجوم السرد به ذکر علماء یزد نوشته آیت الله سید جواد مدرسی طباطبائی یزدی و چهلچراغ نوشته حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، وارد شده و با توجه به آنلاین بودن (نُجَباء) ادمینهای تیم تولید نرم افزار حوزه علمیه یزد به صورت تدریجی اسامی و اطلاعات علمای دیگر را وارد خواهند کرد.

تقی نژاد گفت: این نرم افزار در دو حالت آفلاین و آنلاین قابل دسترسی است که با هربار ثبت و تکمیل اطلاعات مورد نظر در نرم افزار با یک رفرش در حالت آنلاین محتوای نرم افزار بروز رسانی می شود.

حجت الاسلام تقی نژاد عنوان کرد: در هر دو بخش علما و شهدای روحانی استان یزد، افرادی که خاطرات یا اطلاعت تازه ای از علما و شهدای روحانی یزد دارند میتوانند از طریق آیکون ایتا در نرم افزار و همچنین از بخش ارسال اطلاعات، مطالب خود را برای ادمین های تیم تولید نرم افزار حوزه علمیه یزد ارسال نمایند که پس از بررسی هایی که صورت خواهد گرفت، مطالب در نرم افزار ثبت می شوند.

وی افزود: در بخشی از اطلاعات پیرامون محل دقیق تولد شهدا و علمای عزیزمان و نیز مواردی از این دست در منابع مختلفی که بررسی شده است مطالب متفاوتی بیان شده که کاربران نرم افزار می توانند در صورت دارا بودن اطلاعات دقیق از طریق بخش ارسال اطلاعات در (نُجَباء) نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.

تقی نژاد با بیان این مطلب که نرم افزار (نُجَباء) اولین تولید حوزه علمیه استان یزد در عرصه تولید نرم افزار بوده است، گفت: قطعا این نرم افزار با دقت کاربران علی الخصوص طلاب و بیان نقدها و پیشنهادات در ساختار و محتوا در آپدیت های بعدی بهبود خواهد یافت.

وی افزود: از نقد و پیشنهاد برگزیده پیرامون نرم افزار (نُجَباء) تقدیر به عمل خواهد آمد که کاربران می‌توانند از طریق لینک هم برای ثبت نقدها و پیشنهادات، اقدام نمایند تا از نقد و پیشنهاد برگزیده تقدیر شود.

حجت الاسلام تقی نژاد گفت: در روزهای آینده نشست هم اندیشی با دعوت از روحانیون و طلاب یزد با موضوع (نُجباء) و عرصه تولید نرم افزار در حوزه علمیه یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=15797

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.