تعداد مطالب 1742

بیانیه حوزه علمیه استان یزد در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه

  • کد خبر : 15628
بیانیه حوزه علمیه استان یزد در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه
حوزه علمیه یزد/ مدیریت حوزه علمیه استان یزد در محکومیت حمله رژیم سفاک صهیونیستی به بیمارستان (المعمدانی غزه)، بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش واحد رسانه حوزه علمیه استان یزد، مدیریت حوزه در محکومیت حمله رژیم سفاک صهیونیستی به بیمارستان (المعمدانی غزه)، بیانیه ای صادر کرد.
متن بیانیه بدین شرح است:
وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا ۚ إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ / و کدامین کس در عالم از آن کس که به آیات خدا پند و تذکّرش دادند و باز اعراض کرد ستمکارتر است؟ البته ما از مجرمین انتقام خواهیم گرفت.
حمله تروریستی و غیر انسانی وحوش صهیونیسم به بیمارستان المعمدانی غزه عزیز، آه جانگداز و جانسوز همه انسان های آزاده ی این عالم را برآورد.
همه کفر و رذالت صهیونیستی نقطه ای را کوفت که همه ایمان و مظلومیت بود و اما اینبار نتیجه این معادله خونین به دست با کفایت دلاور مردان جبهه مقاومت رقم خواهد خورد و این نقطه به نقطه ی ساعت صفر رژیم منحوث، سفاک و خونخوار صهیونیستی بدل خواهد شد.
این جنایت جنگی بی‌سابقه که خلاف همه قوانین انسانی و بین المللی است در مقابل چشمان کور سازمان های بین المللی که فریاد ریاکارانه و دروغ دفاع از حقوق بشر آنها گوش فلک را کر کرده است انجام می‌گیرد که با کمال بی‌شرمی در مقابل این جنایتها سکوت کرده اند.
بی شک این کشتارها، خشم مسلمانان و آزادیخواهان جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد کرد و طومار ظلم و ستم آنان را درهم خواهد پیچید.
طوفان الاقصی برای فلسطین، عزت و عظمت به ارمغان آورده است و خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.
حوزه علمیه استان یزد ضمن محکوم کردن توحش و سبعیت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان و به خاک و خون کشیدن کودکان، خواهران و برادران بی دفاعمان از جوامع بشری و انسان های آزاده می خواهد تا در برابر این جنایت بزرگ سکوت نکرده و مقابل ادامه جنایت های این رژیم کودک کش ایستاده و عاملان این جنایت ها را محکوم نمایند.
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
مدیریت حوزه علمیه استان یزد
انتهای پیام
لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=15628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.