تعداد مطالب 1742

برگزاری دومین جلسه مبلغان مدارس امین

  • کد خبر : 15544

این جلسه در روز پنج‌شنبه ۱۴۰۲/۷/۱۳ از ساعت ۶ صبح الی ۷:۳۰ با حضور مبلغان مدارس امین در محل مسجد حوزه علمیه قدیم برگزار گردید. در این جلسه، حجت‌الإسلام مرتضی برزگر؛ مسئول شواری مبلغان میبد در ضمن صحبت‌های خود درباره فعالیت‌های دوستان در مدارس، در مورد بازاریابی شبکه‌ای و فعال شدن دوباره برخی از این […]

این جلسه در روز پنج‌شنبه ۱۴۰۲/۷/۱۳ از ساعت ۶ صبح الی ۷:۳۰ با حضور مبلغان مدارس امین در محل مسجد حوزه علمیه قدیم برگزار گردید.

در این جلسه، حجت‌الإسلام مرتضی برزگر؛ مسئول شواری مبلغان میبد در ضمن صحبت‌های خود درباره فعالیت‌های دوستان در مدارس، در مورد بازاریابی شبکه‌ای و فعال شدن دوباره برخی از این شرکت‌ها نکاتی را بیان کردند و از مبلغان مدارس امین خواستند که کتاب بازاریابی شبکه‌ای؛ سراب موفقیت را مطالعه کنند تا در این زمینه پاسخگوی شبهات مردم باشند.

در قسمتی از این جلسه، حجت‌الإسلام مصطفی بیکی؛ یکی از مبلغان مدارس امین، از تجربیات خود در زمینه کار با نوجوانان و جوانان گفتند و برای همکاری با بقیه دوستان در این زمینه اعلام آمادگی کردند.

در ادامه، ضمن تبادل آرا و اندیشه‌ها، تصمیمات زیر اتخاذ شد:

۱. این جلسات به طور مداوم و با حضور مبلغان مدارس امین و روحانیون طرح هجرت، هر پنجشنبه منعقد گردد.

۲. عدم هماهنگی برخی از مدارس با مبلغان توسط مسئولین امر مرتفع گردد.

۳. مقرر شد مبلغان مدارس امین برای حضور در جلسه هفته بعد برنامه‌های پیشنهادی خود را جهت استفاده بقیه دوستان به همراه داشته باشند.

در پایان ضمن صرف صبحانه، به دلیل پرسش‌های زیاد مردم در زمینه بازاریابی شبکه‌ای به دوستان طرح امین، کتاب بازاریابی شبکه‌ای؛ سراب موفقیت جهت مطالعه هدیه داده شد.

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=15544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.