تعداد مطالب 1742

برگزاری دومین اجلاسیه فصلی مدیران و معاونین حوزه علمیه استان یزد + عکس

  • کد خبر : 15277
برگزاری دومین اجلاسیه فصلی مدیران و معاونین حوزه علمیه استان یزد + عکس
حوزه علمه یزد/ دومین اجلاسیه فصلی مدیران و معاونین مدارس علمیه استان یزد آغاز به کار کرد.

به گزارش واحد رسانه حوزه علمیه استان یزد، صبح امروز دومین اجلاسیه فصلی مدیران و کادر حوزه علمیه استان یزد در مدرسه علمیه عبدالرحیم خان برگزار شد.

این اجلاسیه پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و خیر مقدم حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر محمدی استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه استان یزد آغاز شد.

حجت الاسلام حسینی‌پور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان با بیان بخشی از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در اهمیت تبلیغ دین مبین اسلام، اظهار داشت: بدون توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تبلیغ، نمی‌توانیم در این عرصه توفیقی داشته باشیم.

وی افزود: پس از بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به‌ویژه اظهار نگرانی ایشان نسبت به وضعیت تبلیغ و اولویت اول قرار دادن تبلیغ در حوزه‌ها، باید نگاه همه مسئولان حوزوی نسبت به امر تبلیغ تغییر کند.

حجت‌الاسلام حسینی پور تأکید کرد: برنامه ریزی حوزه‌های علمیه باید به گونه‌ای باشد که طلاب از ابتدا با روش‌های تبلیغی آشنا شوند.

وی یادآور شد: طرح بینات که اعزام طلاب به مساجد برای اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌باشد یکی از طرح‌های خوبی است که مدیران مدارس باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح هم طلاب در تبلیغ ورزیده می‌شوند و هم باعث احیاء مساجد می‌شود و اجرای یک کار فرهنگی کامل و مورد انتظار را شاهد خواهیم بود.

حجت‌الاسلام فیاضی معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد نیز گفت: آمار ثبت نام کنندگان در جشنواره علامه حلی مدارس استان در دوره پانزدهم بالغ بر ۴٣٠ اثر تا کنون می‌باشد.

حجت الاسلام فیاضی عنوان کرد: در تابستان امسال ۱۰ دوره پژوهشی با همت مدیران و معاونین مدارس علمیه استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: برای شرکت در جشنواره نشریات مدارس، مسئولین مدارسی که شرایط و تمایل شرکت در این جشنواره را دارند باید تا تاریخ ٣١ مردادماه فایل نشریات خود را ارسال نمایند.

در ادامه این اجلاسیه حجج اسلام حسینی‌پور، دهقانی نژاد و خدادادی، معاون آموزش، پژوهش و صیانت حوزه علمیه استان یزد نیز به سؤالات مدیران و معاونین مدارس علمیه استان پاسخ گفتند.

انتهای پیام
لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=15277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.