تعداد مطالب 1742

مبلغین دین باید مبنای فکری دشمنان و مخالفان اسلام را هدف قرار دهند

  • کد خبر : 15257
مبلغین دین باید مبنای فکری دشمنان و مخالفان اسلام را هدف قرار دهند
حوزه علمیه یزد/ حجت الاسلام والمسلمین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور در سفری به یزد با با مسئولین حوزه و سپس با معاونان تبلیغ شهرستانها، مسئولان معاونت تبلیغ و نمایندگان مدارس امین و هجرت حوزه علمیه استان یزد دیدار کرد.

به گزارش واحد رسانه حوزه علمیه استان یزد، امروز پنجشنبه ٢۶ مردادماه ١۴٠٢ حجت الاسلام والمسلمین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور در سفری به یزد با برگزاری دو نشست هم‌اندیشی ابتدا با مسئولین حوزه و سپس با معاونان تبلیغ شهرستانها، مسئولان معاونت تبلیغ و نمایندگان مدارس امین و هجرت حوزه علمیه استان یزد دیدار کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اهمیت تبلیغ دین، عنوان کرد: برای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری نیازمند ایده‌ها، طرح های مختلف و نیز مشارکت همه جانبه مبلغان هستیم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری فرمودند: تبلیغ باید تهاجمی باشد، تاکید کرد: این ویژگی باید در مبلغان فعال گردد.

وی در ادامه تصریح کرد: مبلغان فعال حوزه های علمیه باید مبنای فکری دشمنان و مخالفین اسلام ناب محمدی را هدف قرار دهند و این یکی از مصادیق تبلیغ تهاجمی میباشد.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری در پاسخ به سؤال مبلغان، گفت: تبلیغ در فضای رسانه باید جدی گرفته شود و مبلغان بیش از پیش باید به ابزار تبلیغی روز مسلح شوند.

وی در ادامه افزود: معاونت تبلیغ حوزه های علمیه، کادر ساز و تربیت متخصص تبلیغ در فضای رسانه را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری با بیان این مطلب که همه باید مشارکت کنند تا طلاب متخصص در تبلیغ تربیت گردند، افزود: مدیران مدارس باید به این امر دقت کنند که دروس اقتضایی مدارس علمیه در خدمت تبلیغ قرارگیرد، چنانچه از ابتدا نیز با همین هدف مساله دروس اقتضایی مدارس علمیه به وجود آمد.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری تاکید کرد: مساله سکولاریسم ( جدایی دین از سیاست) حرف باطلیست و مبلغین نباید در دام این افکار باطل بیافتند و مستقل و آزادانه و البته با حفظ مکارم اخلاق که از ویژگی های یک مبلغ موفق است، دین ناب اسلام محمدی را تبلیغ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری گفت: فعالیت مبلغان در عرصه انتخابات جهت حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح از مواردی است که باید همه مبلغان به آن توجه و اهتمام ورزند.

از دیگر موارد مطرح شده در این نشستها امور مربوط به سامانه تبلیغ، پرونده های مبلغین و گزارشات مبلغین و مبلغات حوزه علمیه استان یزد در عرصه‌ خطیر و مهم تبلیغ دین مبین اسلام بوده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=15257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.