تعداد مطالب 1742

بدرقه طلاب جدید الورود توسط مسئولان مدینه العلم برای شرکت در دوره میثاق طلبگی

  • کد خبر : 15203
بدرقه طلاب جدید الورود توسط مسئولان مدینه العلم برای شرکت در دوره میثاق طلبگی

به گزارش خبرنگار واحد رسانه حوزه علمیه یزد از مدرسه علمیه کاظمیه،  شنبه ۲۱ مردادماه مسئولین مدرسه علمیه کاظمیه با قرائت زیارت وارث در جوار مزار مطهر شهید گمنام کاظمیه طلاب جدید الورود را برای شرکت در دوره میثاق طلبگی بدرقه کردند. حجت الاسلام فاطمی نسب مدیر مدینه العلم کاظمیه با حضور در جمع داوطلبان، […]

به گزارش خبرنگار واحد رسانه حوزه علمیه یزد از مدرسه علمیه کاظمیه،  شنبه ۲۱ مردادماه مسئولین مدرسه علمیه کاظمیه با قرائت زیارت وارث در جوار مزار مطهر شهید گمنام کاظمیه طلاب جدید الورود را برای شرکت در دوره میثاق طلبگی بدرقه کردند.

حجت الاسلام فاطمی نسب مدیر مدینه العلم کاظمیه با حضور در جمع داوطلبان، به بیان اهمیت تحصیل معارف اهل بیت (ع) پرداخت و برای همه طلاب و داوطلبان ورودی حوزه، آروزی موفقیت در مسیر دین کرد.

وی تقوا و اخلاص را لازمه سلوک طلبگی دانست و افزود: آنچه به علم ، بها می دهد، همان تقوا و اخلاص است؛ وگرنه اگر انسان بی تقوا باشد حتی از علوم الهی نیز در مسیر شیطان استفاده می کند.
فاطمی نسب دوره میثاق طلبگی را از دوره های لازم برای پذیرش در حوزه های علمیه دانست و خاطر نشان کرد: ادر این یک هفته، زمینه مناسبی برای تهذیب و بهره مندی از مباحث اخلاقی است و با توجه به حضور اساتید خبره و بااخلاص در این دوره، این دوره یکی از بهترین دوره های قبل از پدذیرش است.

گفتنی است دوره میثاق طلبگی با حضور همه داوطلبان ورود به حوزه علمیه، از ۲۱ تا ۲۶ مردادماه در محل مدرسه علمیه شهید صدوقی طزرجان درحال برگزاریست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=15203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.