تعداد مطالب 1742

طلابی که قصد خروج از کشور را دارند حداقل ٣ الی ۴ روز قبل از خروج از کشور نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایید

  • کد خبر : 15097
طلابی که قصد خروج از کشور را دارند حداقل ٣ الی ۴ روز قبل از خروج از کشور نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایید
حوزه علمیه یزد/ طلابی که قصد شرکت درمراسم پیاده روی اربعین را دارند و وضعیت نظام وظیفه آنها (معافیت تحصیلی) می باشد الزاما جهت خروج از کشور باید مجوز دریافت کنند.
حجت الاسلام حسینی راد مسئول امور طلاب و دانش آموختگان در گفت‌وگو با واحد رسانه حوزه علمیه یزد، عنوان کرد: طلابی که قصد شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را دارند و وضعیت نظام وظیفه آنها (معافیت تحصیلی) می باشد الزاما جهت خروج از کشور باید مجوز دریافت کنند.
وی ادامه داد: طلابی که وضعیت نظام وظیفه ایشان (غیر مشمول، کارت پایان خدمت و معافیت دائم) می باشد نیازی به اخذ مجوز خروج از کشور ندارند.
 حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد گفت: قبل از اقدام به اخذ مجوز جدید چنانچه در گذشته مجوز خروج دریافت کرده اند و از آن استفاده نکرده و یا پس از بازگشت به کشور ورود خود را ثبت نکرده اند حتما با در دست داشتن گذرنامه به دفتر امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد مراجعه نمایند.
حسینی راد تاکید کرد: طلابی که قصد خروج از کشور را دارند حداقل  ٣ الی ۴ روز قبل از خروج از کشور نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایید.
حجت الاسلام حسینی راد گفت: ثبت و نهایی شدن مجوز خروج از کشور حداقل ۴٨ ساعت اداری زمان می برد، مشروط به اینکه متقاضیان خروج فعال نداشته باشند.
  مسئول امور طلاب و دانش آموختگان بابیان این مطلب که مدت زمان مجوز خروج زیارتی حداکثر یک ماه است، گفت: افرادی که تا تاریخ پایان مجوز به کشور برنگردند توسط سازمان وظیفه عمومی مشمول ممنوع الخروجی و پرداخت جریمه نقدی خواهند شد.
انتهای پیام
لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=15097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.