تعداد مطالب 1742

مرحله مصاحبه علمی و مشاوره داوطلبان ورودی مدینه العلم کاظمیه برگزار شد

  • کد خبر : 14278
مرحله مصاحبه علمی و مشاوره داوطلبان ورودی مدینه العلم کاظمیه برگزار شد
حوزه علمیه یزد/ حجت الاسلام نساج معاون آموزش مدرسه علمیه مدینة العلم کاظمیه در گفت و گو با خبرنگار واحد رسانه حوزه علمیه استان یزد از مدرسه علمیه کاظمیه با اشاره به این مطلب که مرحله مصاحبه علمی و مشاوره متقاضیان ورود به مدینه العلم کاظمیه برگزار شده است، افزود: در این مرحله شرکت کنندگان با حضور در این مدرسه توسط اساتید کاظمیه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

حجت الاسلام امید نساج معاون آموزش مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه در گفت و گو با خبرنگار واحد رسانه حوزه علمیه استان یزد از مدرسه علمیه کاظمیه با اشاره به این مطلب که مرحله مصاحبه علمی و مشاوره متقاضیان ورود به مدینه العلم کاظمیه برگزار شده است، افزود: در این مرحله شرکت کنندگان با حضور در این مدرسه توسط اساتید کاظمیه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی ادادمه داد: متقاضیان ورود به حوزه با ارائه تست های لازم، جلسه ای نیز با مشاور مدینه العلم کاظمیه داشته اند.

نساج با اشاره به اینکه سطح کیفی داوطلبان، بسیار مطلوب است، افزود: پذیرش شدگان در این مرحله باید در امتحان کتبی سراسری ورودی حوزه علمیه که ۲۳ تیرماه برگزار می شود نیز شرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری دوره های میثاق طلبگی و اختبار افزود: شرط پذیرش نهایی در حوزه علمیه، قبولی در تمام مراحل فوق و بعد از انجام تحقیقات محلی خواهد بود.

انتهای پیام /

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=14278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.