تعداد مطالب 1742

افتتاحیه دوره تابستانه مهارت های تبلیغ برگزار می شود

  • کد خبر : 14193
افتتاحیه دوره تابستانه مهارت های تبلیغ برگزار می شود
حوزه علمیه یزد/ افتتاحیه و جلسه توجیهی برگزاری دوره تابستانه مهارتهای تبلیغی 2 تیرماه در مدرسه علمیه مدینةالعلم کاظمیه با حضور مسئولین تبلیغ حوزه علمیه استان یزد برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد آیت اللهی معاون تبلیغ مدارس علمیه شهرستان یزد، در گفت و گو با واحد رسانه حوزه علمیه یزد با بیان این مطلب که افتتاحیه و جلسه توجیهی برگزاری دوره تابستانه مهارتهای تبلیغی ۲ تیرماه در مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه و با حضور مسئولین تبلیغ حوزه علمیه استان برگزار می شود، عنوان کرد: این دوره از ۳ تا ۲۲ تیرماه با حضور اساتید تراز کشوری در کاظمیه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به غیر از جمعه و عید قربان در بقیه روزها ۵ کلاس رسمی به صورت تئوری و عملی یا کاربردی در روز و شبها نیز کلاس یا ورزش برقرار خواهد بود.

مسئول برگزاری دوره تابستانه مهارت های تبلیغی حوزه علمیه یزد، اعلام کرد: این دوره با هدف تقویت طلاب در امر مقدس تبلیغ و آشنایی با مهارتهای لازم در این زمینه و به صورت فشرده اجرا خواهد شد که در انتهای دوره گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان داده می شود.

آیت اللهی تاکید کرد: حضور طلاب شرکت کننده در نشست توجیحی و افتتاحیه که در روز ۲ تیرماه در مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه برگزار می شود الزامی می باشد.

وی افزود: طلاب شرکت کننده در حین ورود به دوره وسایل شخصی مورد نیازشان اعم از قاشق، چنگال، بشقاب، بالشت، پتو و لیوان را همرا خود داشته باشند.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=14193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.