تعداد مطالب 1742

یک خبر خوش برای اساتید حوزه علمیه یزد

  • کد خبر : 14184
یک خبر خوش برای اساتید حوزه علمیه یزد
حوزه علمیه یزد/ معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از واگذاری آزمون متقاضیان اساتید در دو گرایش به مدیریت حوزه استان خبر داد.
حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار واحد رسانه حوزه علمیه یزد، از واگذاری آزمون متقاضیان اساتید در دو گرایش به مدیریت حوزه استان خبر داد.
وی ادامه داد: تاکنون آزمون متقاضیان تدریس توسط معاونت آموزش حوزه های علمیه برگزار می شد که پس از معرفی اساتید سابقه دار استان و تائید از سوی دفتر امور اساتید معاونت آموزش حوزه های علمیه این آزمون در دو گرایش ادبیات و فقه و اصول سطح یک به استان واگذار شد.
معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد درباره مراحل جذب و گزینش اساتید، گفت: همه ساله مدارس اساتید مورد نیاز خود را معاونت آموزش استان معرفی می کنند و پس از استعلام و تائید امور صیانتی، متقاضیان جهت مصاحبه عمومی دعوت شده و در صورت کسب امتیاز لازم جهت آزمون استادی معرفی می شوند.
وی ادامه داد: بر اساس مصوبات جدید اساتیدی که تاکنون سابقه تدریس در گرایش مورد تقاضا نداشته باشند، لازم است ابتدا در آزمون کتبی شرکت کرده و پس از قبولی برای آزمون شفاهی دعوت می شوند.
حجت الاسلام حسینی پور در پایان از برگزاری اولین مرحله کتبی آزمون متقاضیان تدریس در روز پنجشبه اول تیر ماه در استان خبر داد.
انتهای پیام
لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=14184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.