تعداد مطالب 1742

جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است

  • کد خبر : 14028
جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است
مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام در گفت و گو با خبرنگار واحد رسانه حوزه علمیه یزد از مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان مهریز، با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در ضرورت جهاد تبیین که جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است، عنوان کرد: با توجه به این نیاز احساس شده باید پایگاه رسانه و فضای مجازی را بیش از پیش در مدرسه علمیه امام صادق علیه‌السلام شهرستان مهریز تقویت ببخشیم.

حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام در گفت و گو با خبرنگار واحد رسانه حوزه علمیه یزد از مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان مهریز، با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در ضرورت جهاد تبیین که جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است، عنوان کرد: با توجه به این نیاز احساس شده باید پایگاه رسانه و فضای مجازی را بیش از پیش در مدرسه علمیه امام صادق علیه‌السلام شهرستان مهریز تقویت ببخشیم.
وی ابراز امیدواری کرد: امسال میزبان شهید گمنام بودیم که یکی از برکات آن ایجاد ارتباط قویتر بین حوزه علمیه و ادارات دولتی ، یگان های نظامی و انتظامی و مردم شهید پرور شهرستان بود.
حجت الاسلام حسینی گفت: حوزه های علمیه از دیرباز سنگری برای تبلیغ دین مبین اسلام بوده و هست و امروزه با توجه به هجمه هایی که دشمنان اسلام در فضای مجازی در قالب جنگ نرم بر ما وارد می کنند اگر بی پاسخ بماند خسارات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.
وی ادامه داد: مدرسه علمیه امام صادق علیه‌السلام شهرستان مهریز در همین جهت، دوره هایی تحت عنوان سواد رسانه و آشنایی با نرم افزار های رایانه ای برگزار کرده است تا طلابی در تراز انقلاب تربیت کند.
حسینی با اشاره به افتتاح پایگاه رسانه و فضای مجازی مدرسه علمیه امام صادق (ع) گفت: بستری مناسب برای تبیین و تبلیغ طلاب فراهم شده است که با توکل به خدا و توسل به حضرات معصومین علیهم‌السلام بتوانیم سهمی در جهاد تبیین داشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=14028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.