والدین مؤمن، اگر فرزند مستعد و خلاق دارند، حتما آن ها را برای سربازی امام زمان (عج) ترغیب کنند

حجت الاسلام امید نساج دره در گفتگو با خبرنگار واحد رسانه از حوزه علمیه یزد، با اشاره به آغاز مصاحبه و مشاوره داوطلبان ورود به حوزه علمیه در مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه، اظهار کرد: داوطلبان ورودی به مدینه العلم از پایه های هشتم، نهم و دهم هستند که برای پذیرش قطعی در حوزه علمیه باید مراحل متعددی را طی نمایند.

وی افزود: مصاحبه علمی و مشاوره از مراحل دیگر ثبت نام هستند که جهت جلوگیری از اتلاف وقت داوطلبان، هر دو مرحله در یک روز انجام شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه عنوان کرد: شرکت و قبولی در آزمون ورودی کتبی 23 تیرماه، برگزاری دوره میثاق تربیتی به صورت استانی و برگزاری دوره اختبار و تثبیت از دیگر مراحل پذیش می باشد.

نساج دره با اشاره به مرحله تحقیقات محلی جهت پذیرش گفت: همه مراحل پذیرش تا قبل از مهرماه به پایان می رسد تا چنانچه در صورت عدم قبولی داوطلب یا عدم تمایل وی برای پذیرش در حوزه علمیه، بتواند برای سال تحصیلی جدید خود برنامه ریزی نماید.

حجت الاسلام نساج دره با وی با اشاره به فراهم بودن امکانات آموزشی، پژوهشی، ورزشی و اسکان در مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه عنوان کرد: سعی شده است تا زمینه های لازم برای بهره وری کامل آموزشی و پژوهشی و رشد طلاب فراهم شود.

وی افزود: حضور شهید گمنام در مدرسه و وجود مسجد امام کاظم(ع) در جوار مدرسه نیز، زمینه بهره وری معنوی و رشد اخلاقی طلاب را فراهم نموده است.

حجت الاسلام نساج با اشاره به نیازهای نظام اسلامی و بشریت امروز به معارف عمیق و احیا کننده اهل بیت (ع)، اظهار داشت: والدین مؤمن، اگر فرزند مستعد و خلاق دارند، حتما آن ها را برای سربازی امام زمان (عج) ترغیب کنند تا هم از بهره معنوی کسب معارف اهل بیت (ع) مستفیض شوند و هم از افتخار یاری دین خدا و ترویج معارف اهل بیت (ع) بهره مند شوند.

انتهای پیام/

مدارس علمیه یزد