تعداد مطالب 1742

نشست دانش آموزان در مدرسه علمیه شفیعیه یزد + عکس

  • کد خبر : 13263
نشست دانش آموزان در مدرسه علمیه شفیعیه یزد + عکس

حجت الاسلام محمد علی سلطانی مدیر مدرسه علمیه شفیعیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، از برگزاری نشست صمیمی دانش آموزی با حضور اساتید مجرب در مدرسه علمیه شفیعیه یزد خبر داد. مدیر مدرسه علمیه شفیعیه عنوان کرد: این نشست صمیمی با دعوت از دانش آموزان دبیرستان دوره دوم (محمدطاهری) و (کیخسروی) در راستای شنیده […]

حجت الاسلام محمد علی سلطانی مدیر مدرسه علمیه شفیعیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، از برگزاری نشست صمیمی دانش آموزی با حضور اساتید مجرب در مدرسه علمیه شفیعیه یزد خبر داد.

مدیر مدرسه علمیه شفیعیه عنوان کرد: این نشست صمیمی با دعوت از دانش آموزان دبیرستان دوره دوم (محمدطاهری) و (کیخسروی) در راستای شنیده شدن حرف های نوجوانان و پاسخ منطقی و علمی به آنها برگزار گردید.

وی افزودی: این برنامه طی سه نشست بیان مسائل دینی با وام گرفتن از موارد مورد توجه جوانان، معرفی حوزه علمیه و نیز پاسخ به سؤالات دانش آموزان توسط اساتید انجام شد.

حجت الاسلام سلطانی گفت: از مهمترین وظایف حوزه های علمیه پاسخگویی به سؤالات ذهنی جوانان و نیز حل شبهات آنها و یا به تعبیر دیگر هموار کردن راه های قرب به خدا برای این نسل می باشد.

استاد حوزه علمیه یزد خاطرنشان کرد: در سال جاری این نشست ها تداوم خواهد داشت تا وظایف خود نسبت به نوجوانان و جوانان را به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=13263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.