تعداد مطالب 1742

برنامه پژوهشی پنج ساله مدارس علمیه یزد ابلاغ شده است

  • کد خبر : 13200
برنامه پژوهشی پنج ساله مدارس علمیه یزد ابلاغ شده است

ظهر امروز دوشنبه ١٨ اردیبهشت ماه ١۴٠٢ در ادامه برگزاری اجلاسیه مدیران و معاونین حوزه علمیه استان یزد، حجت الاسلام محمد فیاضی معاون پژوهش حوزه با بیان مباحثی پیرامون کانون های علمی و چگونگی گزارش دهی بر اساس آیین نامه به تبیین اهداف فعالیت های کانون های علمی پرداخت. حجت الاسلام فیاضی عنوان کرد: با […]

ظهر امروز دوشنبه ١٨ اردیبهشت ماه ١۴٠٢ در ادامه برگزاری اجلاسیه مدیران و معاونین حوزه علمیه استان یزد، حجت الاسلام محمد فیاضی معاون پژوهش حوزه با بیان مباحثی پیرامون کانون های علمی و چگونگی گزارش دهی بر اساس آیین نامه به تبیین اهداف فعالیت های کانون های علمی پرداخت.

حجت الاسلام فیاضی عنوان کرد: با توجه به اینکه اهداف کانونها نشاط علمی طلاب است، اساتید کانون دقت کنند و با هدایت طلاب آنها را به بیان دیدگاه و نظرات خود پیرامون موضوع مورد بحث هدایت کنند تا طلاب با تحقیق بتوانند پس از نقد) یا تحلیل به نکته جدید و یا ارائه نظر در آن موضوع مسلط شوند تا زمینه برای رشد تحقیقی، تبلیغی و تدریسی طلاب فراهم شود.

وی در ادامه افزود: نکته دیگری که در کانونها مد نظر است برگزاری نشست‌های علمی می باشد که یکی از طلاب به بیان مطالب پیرامون موضوع مورد نظر می پردازد و طلاب دیگر با ارائه سؤال نسبت به تبیین و تکمیل نظر اقدام نماید.

حجت الاسلام فیاضی گفت: یکی دیگر از جمع های فعالیتی کانونها برگزاری کرسی آزاد اندیشی و تولید نشریات محتوایی است که امید است اساتید کانون در این زمینه هدایتگر و راهنمای طلاب باشند.

معاون پژوهش حوزه علمیه یزد با بیان اینکه برنامه پنج ساله به مدارس ابلاغ شده است و مدارس در راستای تحقق آن اقدامات لازم را انجام داده اند، گفت: امید است با تلاش مدیران و معاونین پژوهش مدارس بتوانند سال دوم را نیز با توجه به برنامه پنج ساله به اهداف پیش بینی شده برسانند.

وی خاطرنشان کرد: از ٢١ سرفصل پژوهشی برنامه پنج ساله سه سرفصل بیشتر از پیشنهاد سال ١۴٠١ محقق گردیده و امید است در سال جاری هر ٢١ سرفصل پژوهشی بتواند به اهداف میان مدت برنامه پنج ساله برسد.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=13200

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.