تعداد مطالب 1742

امضاء تفاهم نامه بین حوزه علمیه و مؤسسه سمای استان یزد

  • کد خبر : 13010
امضاء تفاهم نامه بین حوزه علمیه و مؤسسه سمای استان یزد

امروز در نشستی تفاهم نامه همکاری سه ساله مدیریت حوزه علمیه استان و مجتمع آموزشی سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی یزد امضاء شد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در این جلسه اظهار داشت: دانش و امنیت دو رکن اساسی برای دوام و پویایی جامعه هستند که از یک سو بدون […]

امروز در نشستی تفاهم نامه همکاری سه ساله مدیریت حوزه علمیه استان و مجتمع آموزشی سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی یزد امضاء شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در این جلسه اظهار داشت: دانش و امنیت دو رکن اساسی برای دوام و پویایی جامعه هستند که از یک سو بدون امنیت دستیابی به هیچ دانشی به سهولت میسر نمی‌شود و از سوی دیگر کسب دانش اجتماع را در برابر انواع آسیب‌هایی که بنیان‌های نظم و امنیت جامعه را متزلزل می‌کند، مصون می‌دارد.

وی افزود: برقراری ارتباط هدفمند میان حوزه‌های “امنیت” و “دانش” ضمن اینکه زمینه‌های کاربردی شدن علوم بر اساس مقتضیات و شرایط را فراهم می‌آورد، می‌تواند نظم و انضباط اجتماعی را به‌عنوان بستری برای رشد و توسعه در جامعه نهادینه سازد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد اظهار کرد: بر این اساس و در راستای تعامل علمی و فرهنگی و اجتماعی بین مراکز دانش آموزی سما و حوزه علمیه استان یزد و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های فرهنگی و اجتماعی هر دو نهاد در زمینه‌های علمی و پژوهشی، آگاه‌سازی و تبادل تجربیات این تفاهم نامه امضاء شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=13010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.