تعداد مطالب 1742

برگزاری نشست بصیرتی در حوزه علمیه یزد + عکس

  • کد خبر : 12206
برگزاری نشست بصیرتی در حوزه علمیه یزد + عکس
واحد رسانه/ نشست بصیرتی با حضور مدیران، اساتید در حوزه علمیه یزد برگزار شد.

محمود قاسمی، ظهر امروز دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ در نشست مدیران، اساتید و کادر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به اغتشاشات و وقایع اخیر کشور به تحلیل و ریشه یابی آن پرداخت و عنوان کرد: یکی از مواردی که آمریکا را تهدید می کند ایران ایدئولوژیک است.

وی در ادامه افزود: آمریکایی ها برای اینکه این تهدید را خنثی کنند درصددند که تعدادی از نسل جدید ما را مانند خودشان کنند.

کارشناس سیاسی با اشاره به محتوای کتاب صعود چهل ساله، گفت: دستاورد های انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر به اندازه چهارصد سال بوده است که این مطالب باید تبیین گردد.

قاسمی این سؤال را مطرح کرد که دشمنان انقلاب چه کسانی را می خواهند جایگزین جمهوری اسلامی کنند؟ اظهار کرد: افرادی همچون فرح دیبا و پسرش، مسیح علی نژاد و یا مریم رجوی که مشکلات خود را هم نمی توانند حل کنند میخواهند جایگزین جمهوری اسلامی شوند؟

قاسمی با بیان این مطلب که دشمنان انقلاب به دنبال سوریه سازی ایران هستند، گفت: تمامی اعمالی که در طول این سه ماه توسط اغتشاشگران رخ داد جرم بوده است. رفتارهای مجرمانه ای همچون حمله به پلیس، آمبولانس، استفاده از سلاح سرد و گرم و .. که اگر همانند این رفتارهای مجرمانه در کشورهای دیگر رخ دهد، دولتها مجازات سختی را برای مجرمین اعمال می کنند.

وی با اشاره به اثرگذاری روحانیت در بین اقشار مختلف، گفت: راه مقابله و پادزهر اهداف پلید دشمنان، روشنگری و جهاد تبیین است همانگونه رهبر معظم انقلاب بر اهتمام به این فریضه تأکید کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=12206

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.