تعداد مطالب 1742

نشست بررسی و عملیاتی سازی تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی در یزد

  • کد خبر : 11722
نشست بررسی و عملیاتی سازی تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی در یزد
واحد رسانه/ نشست بررسی و عملیاتی کردن تفاهم‌نامه همکاری مشترک حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی در یزد برگزار شد.

ظهر امروز نشست بررسی و عملیاتی کردن محورهای تفاهم نامه همکاری مشترک بین مرکز مدیریت حوزه های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی، در دانشگاه آزاد یزد برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد یزد حضور مسئولان حوزه علمیه استان یزد را خیر مقدم گفت و در ادامه با اشاره به ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی، تأکید کرد: حوزه و دانشگاه میتواند همکاری های برجسته و مؤثر بسیاری داشته باشند.

حجت‌الاسلام فیاضی معاون پژوهش حوزه علمیه یزد عنوان کرد: متون حوزه علمیه سرشار از مبانی نابی است که می شود به صورت مصداقی با توجه به نیاز های موجود جامعه بر اساس محورهای پیش بینی شده در این تفاهم نامه، آنها را استخراج کرد.

در ادامه این نشست بندهای محو اول (آموزش) در تفاهم نامه قرائت شد و اعضای این نشست ضمن بررسی، پیشنهادات خود را مطرح کردند.

از مباحث و پیشنهادات مطرح شده در این نشست می‌توان به استفاده روشهای تدریس حوزوی و درختواره رشته های تخصصی حوزه در دانشگاه، استفاده از ظرفیت های دانشگاه مانند سالن های کنفرانس برای برگزاری دوره های مختلف تدوینی، همکاری در فناوری و سواد رسانه و ایجاد فضایی متقابل برای حضور اساتید در حوزه و دانشگاه، اشاره کرد.

بررسی محور دوم (پژوهش) تفاهم‌نامه به جلسه دیگر موکول شد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=11722
  • نویسنده : واحد رسانه و فضای مجازی
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری رسمی حوزه
  • 108 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.