مدرسه علميه شهيد صدوقي(ره) طزرجان ميزبان دوره‌هاي تابستانه حوزه علميه استان يزد

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علميه استان يزد از برگزاري دوره‌هاي تابستانه اين حوزه در مدرسه علميه طزرجان خبر داد.

حجت‌الاسلام سيدمهدي حسيني‌راد اظهار داشت: مدرسه علميه شهيد صدوقي طزرجان به همت سومين شهيد محراب حضرت آيت‌الله صدوقي(ره) بنيان نهاده شد و علاقه ايشان به تشويق جوانان با استعداد براي تحصيل در حوزه‌هاي علميه و لزوم اشراف بر ضروريات زمان، موجب گرديد تا شهيد صدوقي با بهره‌گيري از دانش روز و استفاده از افراد متخصص بهترين حوزه‌ها با آخرين امكانات رفاهي را حتي در شهرهاي دورافتاده تأسيس كنند كه منشأ خدمات شايسته‌اي بوده‌اند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علميه استان يزد با بيان اينكه مدرسه علميه طزرجان نيز با همت و پيگيري‌هاي شهيد صدوقي احداث گرديده است خاطرنشان كرد: طي چند سال در چند مرحله عمليات بازسازي و ترميم ساختمان اين مدرسه انجام و براي برگزاري دوره‌هاي اردويي آموزشي و تهذيبي مهيا گرديده است.

حجت‌الاسلام حسيني‌راد افزود: با توجه به هواي پاك و طبيعت زيباي منطقه و همچنين ويژگي‌هاي ساختماني مدرسه، يكي از بهترين محل‌ها براي برگزاري كلاس و دوره‌هاي تابستانه مي‌باشد كه تاكنون دوره‌ها و جلسات زيادي در اين محل برگزار شده است.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علميه استان يزد در پايان اظهار داشت: با توجه به نياز مبرم حوزه علميه يزد به فضاهايي مانند مدرسه علميه طزرجان، در نظر داريم با تامين منابع موردنياز از طريق خيرين نسبت به اتمام عمليات ترميم و تجهيز اين مدرسه اقدام نماييم.

تسهيل شرايط خروج از كشور طلاب مشمول جهت پياده‌روي اربعين
برگزاري دوره ميثاق طلبگي ويژه طلاب پايه اول حوزه علميه استان يزد
مدارس علمیه یزد