تعداد مطالب 1742

کاظمیه آماده برگزاری دوره تابستانه مهارت های تبلیغی

  • کد خبر : 14069
کاظمیه آماده برگزاری دوره تابستانه مهارت های تبلیغی
حوزه عهلمیه یزد/ مدیر مدینة العلم کاظمیه: در دوره تابستانه مهارت های تبلیغی مباحث کاربردی در عرصه های قرآنی، اعتقادی، کلاسداری، سواد رسانه، سخنرانی و مهارت های کار با کودک ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم فاطمی نسب در گفت و گو با خبرنگار واحد رسانه حوزه علمیه یزد از مدرسه علمیه کاظمیه با اشاره به برگزاری دوره تابستانه مهارت های تبلیغی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد، اظهار کرد: این دوره تابستانه به مدت ۲۵ روز در این مدرسه برگزار می شود، ادامه داد: در این دوره مباحث کاربردی در عرصه های قرآنی، اعتقادی، کلاسداری، سواد رسانه، سخنرانی و مهارت های کار با کودک ارائه خواهد شد.
وی با اشاره به استانی بودن این دوره، افزود: محل برگزاری این دوره، مدینه العلم کاظمیه در نظر گرفته شده است و تمامی تمهیدات و مقدمات برگزاری هر چه بهتر این دوره، فراهم گردیده است.
وی ضمن تقدیر از معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد بابت برگزاری این دوره ارزشمند، افزود: با توجه به این که اساتید برجسته کشوری مباحث را ارائه می دهند، فرصت بسیار مغتنمی برای طلاب به شمار می رود و توصیه می شود که طلاب، این موقعیت ممتاز را از دست ندهند.
گفتنی است دوره تخصصی مهارت های تبلیغی از سوم تیرماه آغاز و به مدت ۲۵ روز ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=14069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.