تقويت محور مقاومت در منطقه از بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي است

يك كارشناس مسائل سياسي گفت: به بركت جمهوري اسلامي شاهد رشد و تقويت جريان مقاومت در منطقه هستيم و طبق وعده حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به زودي نابودي اسرائيل و شكست سياست‌هاي استكبار را با چشمان خود خواهيم ديد.

دكتر ابوسنينه در جلسه‌اي در مديريت حوزه علميه استان يزد اظهار داشت: بر خلاف باور عمومي، در كشور فلسطين مسلمان شيعه نيز داريم كه در دو گروه شيعه سياسي و شيعه مذهبي دسته‌بندي مي‌شوند.

اين كارشناس سياسي اظهار داشت: شيعه سياسي به معناي آن است كه اين افراد ايران و سياست‌هاي ايران را قبول دارند و با آن هم‌فكر هستند و اكثر جريان‌هاي مقاومت مانند حماس، فتح و … از اين دسته هستند.

وي افزود: نمونه‌اي از تاثير معنوي انقلاب اسلامي را در كشور يمن شاهد هستيم كه علي‌رغم هزينه‌هاي بسياري كه كشورهاي مرتجع منطقه انجام دادند موفق به شكست مردم اين كشور نشدند و هر كدام به دنبال راهي آبرومندانه براي خروج از اين كشور هستند.

خبرنگار العالم خاطرنشان كرد: از سال‌ها قبل، عربستان با برنامه‌ريزي‌هاي سنگيني كه داشت سعي مي‌كرد يمني‌ها را از مذهب زيديه به وهابيت وارد كند كه بحمدالله نقشه‌هاي آن‌ها اكنون نقش بر آب شده و شاهد آن هستيم كه بسياري از زيدي‌هاي يمن در حال روي آوردن به مذهب شيعه اثني‌عشري هستند و اين روند همچنان ادامه دارد.

دكتر ابوسنينه در پايان با اشاره به اينكه طبق وعده رهبر انقلاب به زودي شاهد نابودي رژيم صهيونيستي خواهيم بود اظهار داشت: سیدحسن نصراللّه در مصاحبه‌اي كه اخيرا داشت در پاسخ به سوال خبرنگار كه پرسید: «چه کسی در قدس نماز خواهد خواند؟ فرزندانتان یا نوه‌های شما؟» گفت: «من به شخصه شدیدا امیدوارم خودم در قدس نماز بخوانم.» كه اين صحبت بسيار منطقي ‌است و ان‌شالله به زودي شاهد چنين موضوعي خواهيم بود.

دسته بندی: اخبار, اخبار عمومي
تصاوير/ همايش مبلغان هجرت بلندمدت حوزه علميه استان يزد
اجراي طرح زيباخواني قرآن كريم در حوزه علميه استان يزد
مدارس علمیه یزد