تعداد مطالب 1742

نحوه جذب متقاضی تحصیل در حوزه یزد بررسی شد

  • کد خبر : 9607
نحوه جذب متقاضی تحصیل در حوزه یزد بررسی شد
حوزه/ در جلسه مدیران حوزه های علمیه یزد راه های پذیرش متقاضیان تحصیل در حوزه مورد مشورت و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه علمیه از یزد، در جلسه ای که در دفتر مدیریت حوزه با حضور مدیران حوزه های علمیه استان یزد برگزار شد، راه های جذب و پذیرش متقاضیان تحصیل در حوزه علمیه مورد پیشنهاد و بررسی، قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه یزد گفت: حوزه علمیه باید متولی تبلیغ، آشنا کردن و جذب افراد با استعداد جهت تحصیل در حوزه باشد و این مساله در درجه اول از وظایف حوزه بوده و باید نسبت به این مساله اهتمام ویژه ورزید.

محمد شمس، همت ویژه در مساله پذیرش طلبه را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد که پیرامون این مساله با همه ائمه جمعه استان یزد مشورت کرده و درخواست همکاری داشته و این مطلب مستمر در حال پیگیری نیز می باشد.

استاد حوزه علمیه یزد عنوان کرد، یکی از راه هایی که در جهت آشنا کردن افراد با استعداد با حوزه علمیه باید مد نظر قرار گیرد به تصویر کشیدن حال و هوای معنوی و ناب طلبگیست.

وی در ادامه افزود که یکی از ایده آل ترین راه ها این است که خود طلاب، اساتید و نیز کادر حوزه، وارد میدان شده و نسبت به تبلیغ حوزه قدم بردارند.

شمس بیان کرد که مناسبت هایی مانند عرفه، محرم و رمضان، بهترین بستر جهت تبلیغ و آشنا کردن اقشار مختلف با فضای حوزه های علمیه می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، به منظور تبلیغ هرچه بیشتر حوزه علمیه ضمن تاکید همکاری صدا و سیمای استان علی الخصوص در شب های قدر، در تماسی با ریاست شبکه تابان یزد، نسبت به تعیین زمان و چگونگی تولید محتوا گفتگو کردند.

انتهای پیام-/

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=9607
  • نویسنده : واحد رسانه و فضای مجازی
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری رسمی حوزه یزد
  • 272 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.