تعداد مطالب 1742

لبیک حوزه علمیه یزد به پیام نوروزی آیت الله اعرافی

  • کد خبر : 9423
لبیک حوزه علمیه یزد به پیام نوروزی آیت الله اعرافی
حوزه/حوزه علمیه یزد آمادگی کامل خود را اعلام می دارد تا با بسیج همه توان و ظرفیت ها همچون سربازی تحت فرمان، در به ثمر نشستن اهداف متعالی محور چهارم، از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، پیرو پیام نوروزی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، آمادگی حوزه علمیه یزد را برای تحقق این اهداف متعالی اعلام کرد.

متن پیام بدین شرح است:

حضرت آیت الله اعرافی دامت برکاتهم

میریت حوزه های علمیه

با سلام و تحیت و صلوات بر محمد وآل محمد

پیام نوروزیتان که متشکل از چهار محور، مشتمل بر شش عنصر و مؤلفه مهم که درخشش حوزه بر آن استوار بوده و نیز نه فرمان و یک میثاق، دریافت گردید.

با تأمل و دقت در متن پیام، به خوبی می شود دریافت کرد که حوزه علمیه قم پس ازیک قرن تلاش و مجاهدت درعرصه های مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با وجود طی کردن فراز و نشیب های متعدد تا به امروز، و وجود چالش های فراوان با حضور چشمگیر و مستمر خود، همیشه نقشی کلیدی و سرنوشت ساز را ایفا کرده است.

حال، حوزه علمیه با کوله باری از تجربه و گذشته ای سرشار از افتخار، با تکیه بر مؤلفه های اشاره شده در محور سوم و نیز با شناسایی، حفظ و تقویت هویت فراصنفی و عمیق حوزوی که در پیام نوروزی مؤکدا بدان اشاره فرمودید و نیز با امید به افق های روشن، وارد عصری جدید می شود.

حوزه علمیه یزد با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید أدام الله ظلهم، آمادگی کامل خود را اعلام می دارد تا با بسیج همه توان و ظرفیتها همچون سربازی تحت فرمان، در به ثمر نشستن اهداف متعالی محور چهارم، از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نخواهد کرد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

محمد شمس دهشیری
مدیر حوزه علمیه استان یزد

انتهای پیام-/
لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=9423
  • نویسنده : واحد رسانه و فضای مجازی
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری رسمی حوزه
  • 782 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.