تعداد مطالب 1742

نشست فعالین ورزشی حوزه علمیه یزد برگزار شد

  • کد خبر : 7796
نشست فعالین ورزشی حوزه علمیه یزد برگزار شد

نشست طلاب فعال در رشته های ورزشی با حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد برگزار شد. در این جلسه حجت الاسلام شمس، مدیر حوزه علمیه استان ضمن اشاره به سفارش اسلام به سلامت روح و جسم گفت: در آموزه های دینی در کنار توجه به معنویت و تقویت بنیه اعتقادی […]

نشست طلاب فعال در رشته های ورزشی با حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام شمس، مدیر حوزه علمیه استان ضمن اشاره به سفارش اسلام به سلامت روح و جسم گفت: در آموزه های دینی در کنار توجه به معنویت و تقویت بنیه اعتقادی و روحی انسان ها، به سلامت جسم و بدن نیز سفارش شده است.

وی افزود: حفظ سلامت و رشد قوای جسمانی و روحی از امور لازم برای انسان ها بوده و بدن نیرومند و سالم انسان را در راه انجام وظایف دینی و رسیدن به اهداف عالیه اسلامی کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس ادامه داد: حوزه علمیه یزد با همت طلاب مدارس علمیه استان در زمینه ورزش به مراتب و جایگاه خوبی رسیده و این رویه باید با قوت ادامه داشته باشد.

وی به اهمیت اخلاق در ورزش تاکید و اظهار کرد: اخلاق طلبگی باید در زمینه های ورزشی نیز جریان داشته باشد و شاهد مرام و معرفت پهلوانی در ورزش طلاب باشیم.

در ادامه این نشست جناب آقای طباطبائی، نماینده و مسئول پیگیری ورزش حوزه علمیه یزد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ورزشی حوزه علمیه یزد، گفت: از جمله برنامه های آتی ما، حضور طلاب و روحانیون استان در برنامه ها و مسابقات ورزشی تحت عنوان باشگاه شهدای روحانی می باشد.

همچنین نمایندگان رشته های فوتسال، والیبال، داژبال، کونگ فو و کاراته گزارشی از فعالیت های خود ارائه نموده و پیشنهادات خود را جهت توسعه ورزش در حوزه علمیه استان مطرح کردند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7796
  • ارسال توسط :
  • 471 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.