تعداد مطالب 1742

اجرای طرح استاد معین در حوزه علمیه یزد

  • کد خبر : 7674
اجرای طرح استاد معین در حوزه علمیه یزد

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در حاشیه اجلاسیه فصل پاییز معاونین آموزش مدارس استان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه یزد، از واگذاری آزمون شفاهی پایه سوم برنامه جاری و جدید و پایه پنجم برنامه جدید به مدارس خبر داد. وی افزود: مدارس پس از معرفی اساتید دارای شرایط […]

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در حاشیه اجلاسیه فصل پاییز معاونین آموزش مدارس استان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه یزد، از واگذاری آزمون شفاهی پایه سوم برنامه جاری و جدید و پایه پنجم برنامه جدید به مدارس خبر داد.

وی افزود: مدارس پس از معرفی اساتید دارای شرایط و تائید معاونت آموزش استان می توانند اقدام به برگزاری آزمون های شفاهی در پایه های مذکور داشته باشند.

معاون آموزش حوزه یزد درباره طرح استاد معین نیز گفت: حوزه های علمیه از قدیم الایام سنت استادپروری را در دستور کار داشته است و برای احیای این سنت قدیمی و استفاده از طلاب خوش استعداد چند سالی است طرح استاد معین با شرایط خاص به مدارس اعلام شده است که در این اجلاسیه به معاونین آموزش مدارس تذکر داده است از این طرح برای جذب طلاب خوش استعداد برای تدریس در پایه های اول تا سوم استفاده کنند.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان درباره سایر موضوعات گفت: بررسی وضعیت و مصوبات کارگروه های علمی مدارس در سال تحصیلی گذشته، امتحانات نیمسال اول از دیگر برنامه های این اجلاسیه بود.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7674
  • ارسال توسط :
  • 1085 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.