تعداد مطالب 1742

نشست هم اندیشی اساتید دروس عقائد برگزار شد

  • کد خبر : 7662
نشست هم اندیشی اساتید دروس عقائد برگزار شد

حجت الاسلام رضا دهقانی نژاد معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار حوزه یزد، از برگزاری نشست هم اندیشی اساتید دروس عقائد مدارس علمیه استان یزد با حضور مدیر حوزه علمیه استان خبر داد. وی در مورد هدف از برگزاری این جلسه اظهار داشت: از جمله اهداف برگزاری این جلسه […]

حجت الاسلام رضا دهقانی نژاد معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار حوزه یزد، از برگزاری نشست هم اندیشی اساتید دروس عقائد مدارس علمیه استان یزد با حضور مدیر حوزه علمیه استان خبر داد.

وی در مورد هدف از برگزاری این جلسه اظهار داشت: از جمله اهداف برگزاری این جلسه بررسی و شناسایی نقاط قوت و ضعف تدریس کتب عقائد و همچنین ارائه راهکار جهت تحکیم و تعمیق هر چه بیشتر مبحث اعتقادات در بین طلاب می باشد.

حجت الاسلام دهقانی نژاد افزود: با توجه به اینکه اعتقادات اصل و زیربنای مباحث اخلاقی است و هر گونه اخلاق و آداب صحیح و شایسته در گرو اعتقاد درست می باشد، مدیریت حوزه علمیه استان نسبت به برگزاری این قبیل جلسات با دبیری معاونت تهذیب حوزه علمیه استان، اقدام نموده است.

وی ادامه داد: با موافقت مدیر حوزه علمیه استان، این نشست به صورت ماهیانه با موضوعات اعتقادی و اخلاقی و با حضور اساتید مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7662
  • ارسال توسط :
  • 755 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.