تعداد مطالب 1742

دوره مکالمه زبان های خارجی برگزار می شود

  • کد خبر : 7513
دوره مکالمه زبان های خارجی برگزار می شود

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ، از برگزاری دوره های مکالمه زبان های خارجی در حوزه یزد خبر داد. وی با اشاره به اهمیت فراگیری زبان دوم توسط طلاب گفت: امروز نیاز به حضور طلاب و روحانیون در عرصه بین الملل جهت پاسخگویی […]

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ، از برگزاری دوره های مکالمه زبان های خارجی در حوزه یزد خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت فراگیری زبان دوم توسط طلاب گفت: امروز نیاز به حضور طلاب و روحانیون در عرصه بین الملل جهت پاسخگویی به سؤالات و نشر فرهنگ تشیع کاملا مشهود است و یکی از لوازم این حضور تسلط بر  زبان های  متفاوت است و لازم است طلاب در دوران تحصیل حداقل به یک زبان تسلط کامل پیدا کنند.

مدیر دفتر ارتباطات و امور بین الملل حوزه یزد ادامه داد: در سال های گذشته دوره های مکالمه عربی در حوزه استان به صورت مستمر برگزار شده و در حال حاضر این استان از جمله مراکز و استان هایی است که در کشور بی نیاز از استاد غیربومی در مکالمه عربی می باشد.

حجت الاسلام حسینی پور درباره دوره های مکالمه زبان های خارجی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال تحصیلی جاری علاوه بر دوره مکالمه عربی، دوره های مکالمه انگلیسی و چینی نیز در استان برگزار می شود و مدارسی که تعداد شرکت کنندگان آن به حد نصاب برسند این دوره ها در همان مدرسه برگزار می شود و کلاس هایی نیز در مدیریت استان برای آن دسته از طلابی که در آن مدارس کلاس ها به حد نصاب نرسیده است، برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، طلاب علاقه مند به فراگیری زبان دوم می توانند تا پایان شهریور ماه با ارسال مشخصات خود به آیدی
https://eitaa.com/admin_amoozesh۲
در این دوره ها ثبت نام کنند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7513
  • ارسال توسط :
  • 886 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.