تعداد مطالب 1742

اسامی پذیرفته شدگان رشته های تخصصی حوزه علمیه یزد اعلام شد

  • کد خبر : 7477
اسامی پذیرفته شدگان رشته های تخصصی حوزه علمیه یزد اعلام شد

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، از اعلام اسامی پذیرفته شدگان رشته های تخصصی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ حوزه علمیه یزد خبر داد. وی افزود: اسامی پذیرفته شدگان رشته های تخصصی فقه و حقوق، امامت با گرایش مهدویت، تفسیر و علوم قرآن […]

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، از اعلام اسامی پذیرفته شدگان رشته های تخصصی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ حوزه علمیه یزد خبر داد.

وی افزود: اسامی پذیرفته شدگان رشته های تخصصی فقه و حقوق، امامت با گرایش مهدویت، تفسیر و علوم قرآن و کلام اسلامی که امتیاز لازم را کسب نمودند اعلام گردید.

معاون آموزش حوزه علمیه استان گفت: پذیرفته شدگان رشته های تخصصی سطح دو تا پایان شهریور فرصت دارند سطح یک خود را کامل کرده و ارزیابی خود را به معاونت آموزش حوزه علمیه تحویل بدهند و همچنین پذیرفته شدگان سطح سه نیز تا پایان شهریور فرصت دارند سطح دو را کامل نموده و ارزیابی خود را به معاونت آموزش تحویل بدهند.

وی با بیان اینکه در صورت عدم تکمیل سطح مربوطه ثبت نام در رشته های پذیرفته شده لغو می شود افزود: طلاب جهت تکمیل ثبت نام روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور فرصت دارند با در دست داشتن مدارک به معاونت آموزش حوزه علمیه استان مراجعه نمایند و عدم مراجعه به منزله انصراف می باشد.

اسامی پذیرفته شدگان

شرایط تکمیل ثبت نام

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7477
  • ارسال توسط :
  • 929 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.