تعداد مطالب 1742

بیش از ۲۰۰ طلبه جهادی یزدی در مبارزه با کرونا حضور فعال داشتند

  • کد خبر : 7416
بیش از ۲۰۰ طلبه جهادی یزدی در مبارزه با کرونا حضور فعال داشتند

به گزارش خبرنگار حوزه یزد، جلسه ستاد حوزوی بحران استان با حضور اعضاء و با حضور حجت الاسلام وحدتی آراسته، مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان حوزه‌های علمیه کشور صبح روز دوشنبه در مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار شد. در این جلسه حجت الاسلام وحدتی آراسته ضمن تشکر از زحمات طلاب جهادی استان در […]

به گزارش خبرنگار حوزه یزد، جلسه ستاد حوزوی بحران استان با حضور اعضاء و با حضور حجت الاسلام وحدتی آراسته، مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان حوزه‌های علمیه کشور صبح روز دوشنبه در مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام وحدتی آراسته ضمن تشکر از زحمات طلاب جهادی استان در زمینه های مختلف از جمله مبارزه با ویروس کرونا گفت: حضور طلاب و روحانیون جهادی در عرصه مبارزه با ویروس کرونا و حضور در بیمارستان ها و غسالخانه ها قابل تقدیر و تشکر است و این حرکت جهادی باعث آبرو برای روحانیت شد.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب و روحانیون یزدی در این حرکت خودجوش جهادی حضور داشته و به یاری مردم و بیماران شتافتند ولی نباید به حرکت های جهادی در زمینه سیل و زلزله و کرونا اکتفا شود و باید با برنامه ریزی دقیق و منجسم از این قبیل اقدامات و حرکت های جهادی در عرصه های مختلف ادامه داشته باشد.

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان حوزه‌های علمیه گفت: طبق آسیب شناسی های صورت گرفته، آسیب های اجتماعی هر استان شناسائی شده و می توان از ظرفیت های طلاب و روحانیون با مهارت افزائی و ارتقاء علمی جهت رفع این آسیب ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: جهت بررسی آسیب ها و ارائه راهکار جهت رفع آن ها، لازم است جلسات ستاد به صورت منظم با حضور مسئولین مرتبط برگزار شود.

حجت الاسلام وحدتی آراسته در پایان افزود: همچنین جهت بازتاب هنرمندانه حرکت های جهادی که در راستای خدمت رسانی به مردم است باید از ظرفیت های رسانه ای استفاده بیشتری شود.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7416
  • ارسال توسط :
  • 876 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.