تعداد مطالب 1742

۱۳ شهریور آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه یزد

  • کد خبر : 7412
۱۳ شهریور آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه یزد

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار حوزه در یزد، افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه یزد را روز شنبه ۱۳ شهریور اعلام کرد. وی افزود: درس های سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰  حوزه یزد از روز یکشنبه ۱۴ شهریور به صورت رسمی آغاز می شود. معاون آموزش حوزه […]

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار حوزه در یزد، افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه یزد را روز شنبه ۱۳ شهریور اعلام کرد.

وی افزود: درس های سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰  حوزه یزد از روز یکشنبه ۱۴ شهریور به صورت رسمی آغاز می شود.

معاون آموزش حوزه یزد درباره شیوه برگزاری کلاس ها، گفت: تمام تلاش ها برای برگزاری حضوری دروس در حال انجام است و امید داریم؛ امسال با حضور طلاب در مدارس شور و نشاط علمی به حوزه های علمیه بازگردد.

حجت الاسلام حسینی پور درباره مدارس و سطوح حوزه علمیه استان، اظهار کرد: ۱۴ مدرسه در استان مشغول به فعالیت بوده و تعداد ۱۵۰۰ طلبه در سطوح یک تا چهار مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد درباره آغاز دوره اختبار و تثبیت گفت: از ۳۰ مرداد دوره تهذیبی طلاب جدید الورود به مدت یک هفته و به صورت متمرکز آغاز می شود و سپس دوره آموزشی به مدت سه هفته در مدارس استان برگزار خواهد شد و کسانیکه در دوره اخلاقی و آموزشی حد نصاب امتیاز را کسب کنند به عنوان طلبه رسمی شناخته و مراحل صدور کد تحصیلی آنان آغاز می شود.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان با اشاره به فعالیت ۷ رشته تخصصی در سال تحصیلی جدید در استان، آغاز دروس رشته های تخصصی حوزه علمیه استان یزد را ۲۰ شهریور اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7412
  • ارسال توسط :
  • 1028 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.