تعداد مطالب 1742

تشکر مدیر حوزه علمیه استان از ملت حماسه ساز ایران

  • کد خبر : 7214
تشکر مدیر حوزه علمیه استان از ملت حماسه ساز ایران

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان با ارسال پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و تشکر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حضور عزتمندانه و غرورآمیز ملت متدین […]

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان با ارسال پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور عزتمندانه و غرورآمیز ملت متدین و سرافراز ایران اسلامی  در آزمون سرنوشت ساز انتخابات ۲۸ خرداد، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود. و بار دیگر ثابت کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی، ریشه‌ای الهی و پشتوانه‌ای مردمی دارد. بدون ‌شک خلق این حماسه در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیه‌الله خامنه‌ای، پیروزی دیگری برای نظام جمهوری اسلامی ایران و شکست سنگین دیگری برای استکبار جهانی است.

مدیریت حوزه‌ علمیه استان یزد از آحاد ملت بزرگ ایران که به توفیق الهی و با عزم راسخ خود این حماسه بزرگ سیاسی را رقم زدند، تشکر می‌کند و ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب، آیت الله سید ابراهیم رئیسی از خدای منان برای ایشان توفیق خدمت به جامعه اسلامی و ولایی را خواستار است.

انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب این ملت بزرگ، از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده و از هیچ کوششی دریغ نکند و با بهره‌‌برداری از رهنمود رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید و اساتید و متخصصان تمام تلاش خود را جهت خدمت گزاری به ملت و حفظ ارزش‌های دینی ،آبادانی کشور و رفع مشکلات اقتصادی انجام دهد.

محمد شمس

مدیر حوزه علمیه استان یزد

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7214
  • ارسال توسط :
  • 478 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.