تعداد مطالب 1742

دعوت مدیر حوزه علمیه استان از مردم جهت شرکت در انتخابات

  • کد خبر : 7191
دعوت مدیر حوزه علمیه استان از مردم جهت شرکت در انتخابات

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد، مدیر حوزه علمیه استان در آستانه برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است: حضور پرشور مردم با رهبری امام خمینی (ره) باعث سرنگونی رژیم شاهنشاهی شد، انقلاب اسلامی ایران همواره پویایی و زنده بودن خود را مرهون خداباوری، مردم باوری و […]

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد، مدیر حوزه علمیه استان در آستانه برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

حضور پرشور مردم با رهبری امام خمینی (ره) باعث سرنگونی رژیم شاهنشاهی شد، انقلاب اسلامی ایران همواره پویایی و زنده بودن خود را مرهون خداباوری، مردم باوری و خود باوری یافته است و بر این باور هستیم که هر موفقیتی حاصل شده، هر عزتی که به دست آمده و هر تلاشی که در زمینه های علمی ، نظامی و اجتماعی که به ثمر نشسته محصول همین اعتقادی است که حضرت روح الله (ره) برای ایران اسلامی به ارمغان گذاشته است.

در طول این چهل و سه سال عمر انقلاب اسلامی با فراز و نشیب ها و مشکلات و سختی هایی مواجه بوده ایم که با جانفشانی مردان میدان همچون حاج قاسم سلیمانی و حضور مردم در صحنه های مختلف مقتدرانه ایستاده ایم.

امروز نیز با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی که همه را آزار میدهد مردم ایران اسلامی همچون گذشته با لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت و با بصیرت و آگاهی در صحنه حضور داشته و از ایثارگری های شهدای امنیت و آسایش کشور با تمام توان دفاع خواهند کرد.

بی‌تردید حضور حداکثری و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد زد و به‌عنوان عاملی بازدارنده در برابر نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی و عامل مؤثری برای امنیت پایدار و حل مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود.

طلاب و روحانیون و خانواده هایشان نیز همگام با آحاد ملت شریف ایران با حضور گسترده خود در انتخابات ۲۸ خردادماه، حماسه دیگری را برای امروز و فردای میهن اسلامی رقم خواهند زد.

محمد شمس

مدیر حوزه علمیه استان یزد

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7191
  • ارسال توسط :
  • 420 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.