تعداد مطالب 1742

فراخوان جشنواره تولیدات رسانه ای “ایران قوی” با محوریت انتخابات

  • کد خبر : 6928
فراخوان جشنواره تولیدات رسانه ای “ایران قوی” با محوریت انتخابات

حجت الاسلام محمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه یزد، از شروع جشنواره “ایران قوی” ویژه طلاب و روحانیون خواهر و برادر خبر داد و گفت: در راستای حضور و مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ جشنواره تولید محتوا با محوریت انتخابات آغاز شد. وی گفت: اهمیت و عوامل حضور حداکثری […]

حجت الاسلام محمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه یزد، از شروع جشنواره “ایران قوی” ویژه طلاب و روحانیون خواهر و برادر خبر داد و گفت: در راستای حضور و مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ جشنواره تولید محتوا با محوریت انتخابات آغاز شد.

وی گفت: اهمیت و عوامل حضور حداکثری مردم در انتخابات، معیارهای کاندیدای اصلح، پیامدهای شرکت نکردن در انتخابات از جمله موضوعات این جشنواره است.

دبیر جشنواره ایران قوی افزود: علاقمندان می توانند تولیدات خود را در قالب های ویدیو (موشن گرافی، گزارش خبری، کلیپ تصویری) و گرافیک (پوستر، عکس نوشته، اینفوگرافی) تا ۲۰ خرداد از طریق سایت heyazd.ir به این جشنواره ارسال نمایند.

وی ادامه داد: به نفرات اول، دوم و سوم هر بخش این جشنواره به ترتیب مبالغ یک میلیون تومان، ۷۰۰ هزار تومان و ۵۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد.

مسئول واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مدیریت حوزه علمیه استان یزد به نشانی www.heyazd.ir  و کانال ایتا به نشانی eitaa.com/HEYazd مراجعه نمایند.

بروزرسانی خواهد شد …

جهت ارسال تولیدات کلیک کنید

جشنواره تولیدات رسانه ایران قوی

جشنواره تولیدات رسانه ایران قوی

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=6928
  • ارسال توسط :
  • 1266 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.